اخبار صنعت

دوچرحه مجذوب کننده بوگاتی هوش از سرتان می پراند!

بوگاتی به خاطر فراوری ابرخودروهای پرقدرت شناخته می گردد اما این تصاویر دیجیتالی از دوچرخه برقی بوگاتی قطعاً به میزان محصولاتش جلب توجه خواهد نمود.

1 اسفند 1402

کشف چیز های عجیبی در مرکز کهکشان راه شیری که شبیه هیچ چیز دیگری نیستند!

اجرام عجیبی که در مرکز کهکشانی یافت شده اند، شبیه هیچ چیز دیگری در کهکشان راه شیری نیستند.

4 تیر 1402

ادامه روند ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه ، این خودروی نو در مراحل آینده فروش عرضه می شود

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: روند عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری را و ... خواهیم بود.

7 اردیبهشت 1402

انتخاب و خرید مبل در بین سبک های مختلف

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از خرید مبل باید به آن توجه کرد سبک های مختلف مبلی است. امروزه می بینیم که در صنعت مبلمان سبک های مختلفی فراوری می شوند اما به طور کلی مبلمان به سه دسته کلاسیک ، سلطنتی و راحتی تقسیم می شوند که هر کدام از این سبک ها ویژگی های...

24 فروردین 1402

محدودیت تازه آمریکا برای تراشه های کره ای که در چین فراوری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز،در اکتبر 2022 میلادی SK Hynix و یک شرکت کره ای دیگر مهلتی یک ساله از محدودیت های صادرات تراشه آمریکا به چین دریافت کردند. این محدودیت ها با هدف خنثی سازی جاه طلبی های فناورانه چین و جلوگیری از پیشرفت های نظامی این کشور انجام...

6 اسفند 1401

گواهی معاینه فنی خودرو الکترونیکی می گردد ، نحوه پذیرش اینترنتی در 8 مرکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران ضمن تشریح برنامه های ستاد از صدور الکترونیکی گواهی معاینه فنی در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

18 بهمن 1401

شهر چان چان، شهری افسانه ای و تاریخی در پرو

در مطالب مختلف شهرهایی با خصوصیات ویژه در دنیا نام برده شده است. برای ما ایرانی ها که اولین شهر خشتی دنیا را در کشورمان داریم، جالب است بدانیم بزرگترین شهر خشتی متعلق به کجا است. چان چان، شهری واقع در کشور پرو در آمریکای جنوبی است که به بزرگترین شهر خشتی...

6 بهمن 1401

فیلم ، سمندر غول پیکری که در دوره دایناسورها شنا نموده!

سمندر غول پیکر چینی در میان بیش از 4000 دوزیست در لیست دوزیستان EDGE در رتبه دوم واقع شده است که گونه های تکاملی متمایز و در معرض خطر جهانی (EDGE) را برای توجه به حفاظت در اولویت قرار می دهد.

29 دی 1401

مجوز افزایش قیمت مواد شوینده مربوط به چند ماه پیش است

نوده فراهانی گفت: تولیدکنندگان مواد شوینده یک قیمت گذاری داشتند که چند ماه پیش به آنها مجوز دادند ولی هنوز قیمت اضافه ای صادر نشده است.

3 آذر 1401

انتقاد از عقب ماندگی صنایع و معادن در شهرستان مرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از رشد نکردن بخش صنعت و معدن در شهرستان ویژه مرند انتقاد کرد.

20 مهر 1401

تخصیص یک هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه روستا های لرستان

معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان گفت: یک هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه و اشتغال پایدار روستا های استان با هدف افزایش مهاجرت معکوس سرمایه گذاری شد.

15 مهر 1401

جایزه سال فناوری های نوین سینما شکل می گیرد ، تکنولوژی در بدنه سینمای ایران وارد نشده است

دبیر اولین رویداد جلوه های بصری سینمای ایران اظهار داشت در تلاش هستیم تا این رویداد را از سال آینده به صورت بین المللی برگزار کنیم.

20 شهریور 1401

نکات مهم درباره سیستم های امنیتی ماشین

وجود سیستم امنیتی برای حفظ ایمنی هر وسیله نقلیه ای لازم و لازم است. این روزها با افزایش قیمت خودروها، حفاظت از آن ها با یاری انواع سیستم امنیتی خودرو اهمیت بیشتری پیدا نموده است.

19 شهریور 1401

چگونه به بیماری عفونی دچار می شویم؟ نگاهی علمی بر ساز و کار کلی بیماری ها

شاید این سوال برای هر فردی حداقل یک مرتبه پیش آمده که چطور به یک بیماری عفونی دچار می شویم؟ چرا باید هر از چند مدت شما مریض شوید، اما فردی دیگر در سال شاید یک مرتبه هم بیمار نشود؟ یک بیماری عفونی با چه ساز و کاری عمل می نماید؟ برای انبوهی از این سوالات می...

25 مرداد 1401

عدس پلو نذری و فوت و فن پخت آن

عدس پلو یکی از غذاهای خوشمزه و مجلسی است که به دلیل وجود عدس و کشمش ارزش غذایی بالایی دارد.

15 مرداد 1401

وزیر نفت: 15 لیتر بنزین به هر کد ملی اختصاص می یابد

آبان 98 اتفاق مهمی رقم خورد: افزایش قیمت بنزین آن هم بعد از چند سال ثبات قیمت. تصمیمی که واکنش ها و اعتراضات زیادی را در پی داشت، اما طرح تصویب شده بود و قیمت بنزین سهمیه ای به 1500 تومان و بنزین آزاد به 3000 تومان رسیده بود. در آن موقع اعلام شد توزیع عادلانه...

7 مرداد 1401

مقایسه بیسو T3 با جک S5 و هاوال H2

بیسو T3 هنوز خودروی جوانی است و تازه 2 سال است در خط فراوری صنعتی قرار گرفته است. بااین حال شرکت بیسو اتو با برنامه ای مدون برای توسعه سریع وارد بازار شده و میخواهد تا سال آینده حسابی بر تعداد محصولات خود بیافزاید.

6 مرداد 1401

برترین قیمت خرید فرش کناره ماشینی فانتزی

کناره فرش برای پوشاندن فضاهای خالی خانه به ویژه راهروها و راه پله ها استفاده می گردد و در طرح و رنگ های مختلف وجود دارد. این نوع فرش ها در دو نوع ماشینی و دستباف عرضه می شوند که قیمت کناره فرش را متغییر می نماید. فرش کناره فانتزی یکی از انواع برتر کناره...

4 مرداد 1401

انفجار مرگبار مخزن گاز سمی در اردن

منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش دادند، شمار کشته های نشت گاز سمی در بندر عقبه واقع در جنوب اردن به 15 نفر رسیده و 260 نفر نیز زخمی شدند.

31 تیر 1401

5 علت برای مصرف روزانه پیاز

درست است که همه سبزیجات برای سلامتی ما مفیدند اما بعضی از آن ها مانند پیاز مزایایی ویژه تر دارند. پیاز به طور کلی برای قلب، استخوان و روده ها مفید است.

26 تیر 1401
تعداد: (212)