ارائه آموزش چشمگیر به کارکنان پیغام

به گزارش مبصر کلاس، کارکنان منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام در امسال 5 هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

ارائه آموزش چشمگیر به کارکنان پیغام

مبصر کلاس البرز - بر اساس اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در اجرای ماده سه آیین نامه اجرایی فصل نهم قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد رعایت سرانه آموزشی برای پرسنل در این منطقه بیش از پنج هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

این آموزش ها با هدف تحقق اهداف سازمانی به منظور بهبود کمی و کیفی خدمات، کاهش شکاف عملکردی پرسنل و ایجاد زمینه رشد و موفقیت در امور شغلی ارائه شده است.

بعلاوه کسب امتیاز مربوط به شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد و فرم ارزشیابی کارمندان و مدیران، همسویی با برنامه های اصلاح نظام اداری و رعایت دستور العمل های سنجش اثربخشی برنامه های آموزشی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی از دیگر اهداف اجرای این دوره های آموزشی در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام بوده است.

دوره های مهارت نوین کسب و کار، آموزش فنون و رویه های صادرات و واردات و مبادلات مرزی منطقه ها آزاد و ویژه مالی و اصول رفتار حرفه ای در تجارت بین الملل، فرهنگ سازمانی، مدیریت ریسک و سرمایه گذاری و مدیریت کنترل طرح از جمله آموزش هایی است که در این مدت در منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام به مدیران و کارکنان ارائه شده است.

مکاتبات و صورتجلسه نویسی، مسوولان دفاتر و منشی گری حرفه ای، رضایت شغلی، سازمان تجارت جهانی و اصول و فنون مذاکره از دیگر آموزش هایی است که از ابتدای امسال تا کنون در منطقه ارائه شده است.

د.خ

مبصر کلاس البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارائه آموزش چشمگیر به کارکنان پیغام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه آموزش چشمگیر به کارکنان پیغام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید