اخبار اقتصادی

اپل می خواهد از هوش مصنوعی Gemini گوگل برای آیفون استفاده کند

رقابت هوش مصنوعی به شدت داغ شده و هر شرکت در پی راهی برای استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در محصولات خود است. در این زمینه می توانیم به سری گوگل پیکسل 8 و سری S24 سامسونگ اشاره کنیم که از قابلیت های هوش مصنوعی جذابی بهره می برند. حالا سامسونگ برای اینکه از...

28 اسفند 1402

اینترنت وای فای خانگی مخابرات چه زمانی گران می شود؟

مخابرات هم افزایش 34 درصدی اینترنت ثابت را تایید کرد تا اینترنت وای فای خانگی یا همان اینترنت ADSL مخابرات با بیشترین مشترک، در آستانه گران شدن باشد.

27 دی 1402

مترو، چشمه علی را خشک نکرده است

چندماهی از خشک شدن چشمه علی گذشته و بعضی ها حفاری در این بخش از شهرری را علت این معضل می دانند. به همین علت، نشستی با حضور مسئولان در شهرداری منطقه 20 برگزار گردید تا ضمن آنالیز مسائل اجرای پروژه خط6 مترو در این بخش از مرکز، مسائل چشمه علی هم واکاوی گردد.

20 مرداد 1402

ادامه روند ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه ، این خودروی نو در مراحل آینده فروش عرضه می شود

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: روند عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو ادامه خواهد داشت و در مراحل آینده فروش، شاهد عرضه محصولات جدیدی مانند ری را و ... خواهیم بود.

7 اردیبهشت 1402

محدودیت تازه آمریکا برای تراشه های کره ای که در چین فراوری می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز،در اکتبر 2022 میلادی SK Hynix و یک شرکت کره ای دیگر مهلتی یک ساله از محدودیت های صادرات تراشه آمریکا به چین دریافت کردند. این محدودیت ها با هدف خنثی سازی جاه طلبی های فناورانه چین و جلوگیری از پیشرفت های نظامی این کشور انجام...

6 اسفند 1401

قیمت عجیب یک آپارتمان در زعفرانیه؛ متری 1،4میلیارد تومان

در یکی از پلتفرم های انتشار آگهی آپارتمانی 470متری در منطقه یک تهران به مبلغ 650میلیارد تومان آگهی شده است.

4 اسفند 1401

گواهی معاینه فنی خودرو الکترونیکی می گردد ، نحوه پذیرش اینترنتی در 8 مرکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران ضمن تشریح برنامه های ستاد از صدور الکترونیکی گواهی معاینه فنی در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

18 بهمن 1401

نرخ مالیات بر خانه ها و خودرو های لوکس در سال آینده

اگر واحد مسکونی، باغ ویلا و زمین های فاقد اعیانی در شهر های بالای صد هزار نفربه ارزش روز 20 میلیارد تومان باشد، از پرداخت مالیات معاف است.

15 بهمن 1401

فیلم ، سمندر غول پیکری که در دوره دایناسورها شنا نموده!

سمندر غول پیکر چینی در میان بیش از 4000 دوزیست در لیست دوزیستان EDGE در رتبه دوم واقع شده است که گونه های تکاملی متمایز و در معرض خطر جهانی (EDGE) را برای توجه به حفاظت در اولویت قرار می دهد.

29 دی 1401

12تا از برترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

بندرعباس یکی از جمله مقاصد ایرانیان برای سفرهای فصل های سرد سال به شمار می رود. باتوجه به دمای هوای این منطقه، پاییز و زمستان از جمله فصل هایی به شمار می روند که هوای بندر عباس مطبوع بوده و افراد بدون نگرانی از بابت گرمازدگی و آفتاب سوختگی در این شهر به...

20 دی 1401

پبشنهاد حداقل حقوق 7 میلیونی کارمندان دولت

تسنیم نوشت: بر اساس لایحه بودجه 1402 حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده 7 میلیون تومان پیشنهاد شد.

13 دی 1401

راه های پیدا کردن دوستان نو در کانادا

شروع یک زندگی تازه در کانادا هم هیجان انگیز است هم چالش برانگیز. بسکمک از مهاجرین با ورود به کشوری تازه از دوستان، همکاران و خانواده خود دور می شوند و در فرایند مستقر شدن با مسائل روحی و سختی هایی مواجهه خواهند شد. پیدا کردن دوست در کانادا می تواند کمک...

5 دی 1401

اجاره روزانه و ساعتی خانه در تهران چند؟

مدتی است زیرمجموعه جدیدی به نام اجاره کوتاه مدت یا اجاره روزانه به فایل های اجاره مسکن تهران افزوده شده است. فایل هایی که توانسته اند مشتریانی با اهداف و سلایق متفاوت را جذب نمایند. با این حال آنالیز ها حاکی از قیمت بالای این نوع فایل هاست.

23 آذر 1401

سومین ژئوپارک ایران ثبت جهانی شد

ارزیاب و عضو شورای عالی ژئوپارک های یونسکو از رأی مثبت یونسکو برای ثبت جهانی ژئوپارک طبس، به عنوان سومین ژئوپارک ایران اطلاع داد.

17 آذر 1401

جدیدترین قیمت ماست در بازار ، هر کیلو ماست پرچرب چند؟

رصد قیمت لبنیات نشان می دهد انواع ماست ساده تولیدی بیشتر شرکت های صنایع لبنی در 3 ماه گذشته بدون تغییر قیمت بوده و فقط دو سه برند افزایش نرخ داشته اند.

13 آذر 1401

مجوز افزایش قیمت مواد شوینده مربوط به چند ماه پیش است

نوده فراهانی گفت: تولیدکنندگان مواد شوینده یک قیمت گذاری داشتند که چند ماه پیش به آنها مجوز دادند ولی هنوز قیمت اضافه ای صادر نشده است.

3 آذر 1401

صفحه نخست روزنامه های اصفهان ، شنبه 28 آبان

تصاویر صفحه نخست روزنامه های اصفهان امروز شنبه 28 آبان 1401 را با عناوین مختلف مشاهده کنید.

28 آبان 1401

انبار ها سرشار از دارو است، نبود مجوز فروش به علت تغییر قیمت

نجف آبادی گفت: انبار های شرکت های دارویی سرشار از دارو است، اما به علت تغییر قیمت دارو مجوز فروش ندارند.

3 آبان 1401

تثبیت قیمت پنیر در میادین ، پنیر لیقوان و تبریز کیلویی چند؟

قیمت انواع پنیر در میادین میوه و تره بار برای سومین ماه متوالی ثابت ماند.

27 مهر 1401

طرح های مختلف خانه های متحرک با نقشه های بیرونی و داخلی

امروزه خرید یک قطعه زمین برای ساخت یک خانه کوچک اما راحت برای تعطیلات آخر هفته بسیار محبوب است. همواره به مکانی آرام احتیاج داریم که بتوانیم در آن جا استراحت کنیم و با طبیعت ادغام شویم تا بار زندگی شلوغ و استرس زندگی در شهرهای شلوغ را از بین ببریم. برترین...

25 مهر 1401
تعداد: (371)