اگر این خوراکی ها را بخورید، پوست تان سفید می گردد

به گزارش مبصر کلاس، پوست و سلامتی آن یکی از موارد مهم برای افراد است و در این میان سوال بسیاری از افراد این است که چه بخوریم تا پوستی سفید داشته باشیم؟

اگر این خوراکی ها را بخورید، پوست تان سفید می گردد

افراد در کوشش هستند تا با شناخت مواد مختلف و خواص آن ها تشخیص دهند که کدام یک از مواد خوراکی به سفیدی پوست آن ها یاری می نماید. در این مطلب از مبصر کلاس مواد خوراکی که به سفید شدن پوست صورت یاری می نمایند را به شما معرفی می کنیم.

برای سفید شدن پوست صورت چه بخوریم؟

آب

یکی از مواد مورد احتیاج بدن آّب است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. آب علاوه بر اینکه در شست وشوی صورت کاربرد دارد، با نوشیدن آن می توان به روشن شدن صورت یاری کرد. بر این اساس متخصصان توصیه می نمایند روزانه 6 تا 8 لیوان آب مصرف نماییم.

آلوئه ورا

آلوئه ورا یکی دیگر از موادی است که به سلامتی، درخشندگی و سفیدتر شدن پوست یاری شایانی می نماید. این گیاه به نوعی یک مرطوب نماینده طبیعی و مفید به شمار می رود که مصرف آن علاوه بر نرم و مرطوب شدن موجب شفافیت و سفیدی می گردد.

سفید شدن پوست با سیب

این میوه سرشار از ویتامین C بوده که از پیری جلوگیری نموده و در عین حال موجب حفظ درخشندگی آن می گردد. مصرف روزانه یک عدد سیب به همه افراد به وسیله پزشکان همیشه توصیه می گردد.

ریشه چغندر

تاثیر آنتی اکسیدان ها بر برطرف چین و چروک و شفاف تر شدن پوست بر کسی پوشیده نیست. آنتی اکسیدان ها در مواد غذایی بسیاری وجود دارند که از آن جمله می توان به ریشه چغندر اشاره نمود. اگر می خواهید پوستی شفاف و براق داشته باشید، این گیاه را آب پز نموده و میل نمایید زیرا ریشه چغندر با داشتن آنتی اکسیدان های بسیار قوی از بروز چین و چروک جلوگیری نموده و در نهایت موجب سفیدی می گردد.

سفید شدن پوست با هویج

این محصول با داشتن بتاکاروتن که در بدن با ساز و کار مخصوص خود به ویتامین A تبدیل می گردد، باعث درخشان تر شدن صورت، از بین رفتن چین و چروک و سفیدی صورت می گردد. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مطلب استفاده از لوسیون بدن برای هر پوست یک احتیاج است را بخوانید.

اسفناج

اسفناج جز سبزی هایی است که دارای آنتی اکسیدان بوده و علاوه بر این، این سبزی با داشتن خاصیت ضدالتهابی با سرکوب سموم، به صورت شما شفافیت و درخشندگی خاصی می بخشد.

پیشنهاد مطالعه : بعلاوه می توانید مطلب مشابه فقط با یک نعناع پوست و موی خود را درخشان کنید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "اگر این خوراکی ها را بخورید، پوست تان سفید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر این خوراکی ها را بخورید، پوست تان سفید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید