ایجاد مرکز تربیت بدنی در همه واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش مبصر کلاس، معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در سال آینده با ایجاد مرکز تربیت بدنی در همه واحدهای استانی این دانشگاه به توسعه ورزش خواهیم پرداخت.

ایجاد مرکز تربیت بدنی در همه واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

احمد رضا پیش بین معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی مبصر کلاس با بیان اینکه در امسال 19 هزار دانشجو در ورزش همگانی شرکت کردند، اضافه نمود: استقبال دانشجویان ما در ورزش همگانی قابل توجه بوده و فعالیت های آنها در رشته های مختلف بسیار مطلوب است از طرفی باید بگویم مشارکت دانشجویان همه مراکز تحت پوشش وزارت علوم در سال 97 در ورزش همگانی 14 هزار نفر بوده است که این موضوع نشان از پتانسیل و ظرفیت دانشجویان ما دارد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ما در دانشگاه علمی کاربردی توسعه و گسترش مراکز تربیت بدنی در سال آینده است که در این رابطه تا کنون در 15مرکز استان اداره تربیت بدنی راه اندازی نموده ایم.

پیش بین افزود: براساس فرهنگ و موقعیت هر استان ما رشته های ورزشی مرسوم در هر استان را در قالب مسابقات و برنامه های فرهنگی احیا و گسترش خواهیم داد که این کار را با برگزاری المپیاد درون دانشگاهی شروع می کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ایجاد مرکز تربیت بدنی در همه واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد مرکز تربیت بدنی در همه واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید