بازدید پلیس اماکن از 150 هزار واحد صنفی در پایتخت

به گزارش مبصر کلاس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم از بازدید بیش از 150 هزار واحد صنفی پایتخت در سال 99 اطلاع داد.

بازدید پلیس اماکن از 150 هزار واحد صنفی در پایتخت

سرهنگ نادر مرادی در گفت وگو با مبصر کلاس، درباره نظارت پلیس بر صنوف در سال گذشته گفت: در سال 99 با توجه به شیوع کرونا ماموریت های دیگری نیز علاوه بر ماموریت های همیشگی و روزمره از سوی ماموران پلیس اماکن انجام شد که از جمله آن نظارت بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی صنوف بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیز ماموران پلیس اماکن بیش از 150 هزار بازدید از واحدهای صنفی در سطح شهر تهران داشته و علاوه بر آن بازدیدها و گشت های مشترکی هم با اتاق اصناف، بازرسی صنعت و معدن، تعزیرات و ... انجام شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران عظیم با بیان اینکه در سال گذشته هر واحد صنفی دست کم یکبار مورد بازدید حضوری از سوی ماموران قرار گرفته و بر رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی بر آنان نظارت شد، گفت: حتی واحدهایی بودند که بیش از پنج بار مورد بازدید قرار گرفتند.

مرادی در خصوص اولویت های پلیس اماکن در سال 1400 نیز گفت: طرح های اماکنی و نظارتی ما کما فی السابق ادامه خواهد داشت و علاوه بر آن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را نیز اجرا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید پلیس اماکن از 150 هزار واحد صنفی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید پلیس اماکن از 150 هزار واحد صنفی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید