بازی مهمی با پارس جنوبی داریم، استوکس فردا غایب است

به گزارش مبصر کلاس، جرج لیکنز ظهر امروز آدینه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازی مهمی با پارس جنوبی داریم، استوکس فردا غایب است

وی گفت: در دو بازی گذشته شانس کسب 6 امتیاز را داشتیم ولی نتوانستیم. طرفداران تراکتور فردا به استادیوم بیایند چراکه ما به آنها احتیاج داریم و باید انرژی داشته باشیم و مقابل حریف پیروز شویم. فردا آخرین بازی در تبریز است و انگیره خوبی داریم تا پیروز شویم.

لیکنز سپس ادامه داد: زمان زیادی جهت آماده شدن برای بازی فردا داشتیم و ما یک بار در تعطیلات نیم فصل و در اردوی کیش به مصاف پارس جنوبی رفته ایم و من تجربه رویارویی با این تیم را دارم.

وی با بیان اینکه تمرینات مان به زمان افطار نزدیک شده و پس از تمرین بلافاصله راهی هتل خواهیم شد، گفت: بازی فردا برای ما اهمیت خاصی دارد و با جدیت تمام، برای دریافت امتیاز وارد میدان می شویم.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته، اتفاقات شگفت انگیزی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد و تیم هایی که به فینال رفتند، مرا متعجب کرد و خوشحالم چهار بازیکن بلژیکی، در حضور این تیم ها در فینال، تأثیر زیادی داشت. از این بازی ها که در بالاترین سطح فوتبال هستند، می توانیم درس های زیادی بگیریم و برای باشگاه خودمان الگو بگیریم.

وی سپس در مورد نتیجه ندریافت تیمش در بازی های گذشته اظهار داشت: در دو بازی گذشته شانس این را داشتیم که پیروز شویم ولی این اتفاق رخ نداد و بدشانس بودیم. اگر این اتفاق می افتاد، می توانستیم رقابت مان را برای صدرنشینی ادامه دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: آنتونی استوکس خیلی دوست داشت در بازی فردا حضور داشته باشد و ما نیز برای آماده سازی این بازیکن، کوشش زیادی کردیم اما مصدومیت، مانع حضورش در بازی فردا می گردد و باید ببینیم که می تواند برای بازی خاتمهی مان مقابل فولاد آماده گردد یا نه. اسلامی خواه را به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا، قطعاً در اختیار نداریم و علیرضا نقی زاده نیز دیگر مصدوم ما در بازی فردا است.

وی ادامه داد: تمام کوشش ما این است که بتوانیم به سه امتیاز بازی فردا برسیم و می خواهیم با روحیه به مصاف حریف مان برویم. بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم، تمرینات خوبی کردیم تا روحیه مان را برای بازی فردا حفظ کنیم.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم پارس جنوبی جم گفت: بهتر است که در نشست خبری قبل از بازی، در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ها صحبت نکنیم.

وی در مورد بازی پرحاشیه تیمش برابر سپیدرود نیز گفت: اتفاقات غیرفوتبالی در این بازی رخ داد که دست من نبود و من دوست دارم دو بازی آینده مان را پیروز شویم و بتوانیم سهمیه آسیایی را بگیریم.

لیکنز سپس در خاتمه در مورد ادامه همکاریش با تراکتور سازی گفت: صحبت هایی با مدیران باشگاه در این خصوص داشته ایم. برنامه ما برای سال آینده، کسب عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف، روند صعودی خودمان را شروع نموده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی مهمی با پارس جنوبی داریم، استوکس فردا غایب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مهمی با پارس جنوبی داریم، استوکس فردا غایب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید