بعد از ساسکاچوان، آلبرتا دومین استان کانادایی است که گواهی واکسن را لغو می نماید

به گزارش مبصر کلاس، قوانینی که دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک در مدارس آلبرتا می نماید، روز دوشنبه خاتمه می یابد و بچه ها زیر 12 سال دیگر مجبور به زدن ماسک از این تاریخ نخواهند بود.

بعد از ساسکاچوان، آلبرتا دومین استان کانادایی است که گواهی واکسن را لغو می نماید

نخست وزیر بعلاوه در خصوص اینکه چگونه قوانین همه گیر باعث شعله ور کردن اختلافات میان آلبرتایی ها و حتی از بین رفتن معیشت شده، صحبت کرد.

نخست وزیر اضافه کرد که بسیاری از کشورها، استان ها و استان ها نیز محدودیت ها را حذف می نمایند، زیرا تعداد مبتلایان به اومیکرون کمتر می گردد.

مکان های تفریحی، مانند Rogers Place و Scotiabank Saddledome، تا زمانی که مشتریان در حالت نشسته خوردنی صرف نمایند، می توانند دوباره آغاز به فروش غذا و نوشیدنی نمایند.

قوانین مربوط به زمان تعطیلی و ظرفیت میز در رستوران ها همچنان پابرجاست.

اما محدودیت های ظرفیت در بسیاری از مکان ها از دیشب منقضی شد، به جز امکاناتی با ظرفیت 500 تا 1000، که سقف آن 500 نفر خواهد بود. امکانات بزرگ تر با ظرفیت بیش از 1000 همچنان به 50 درصد محدود می گردد.

کار از خانه همراه با دستور ماسک و محدودیت ظرفیت برای همه مکان ها در 1 مارس منقضی می گردد و تمامی محدودیت های اجتماعات در مدارس به طور همزمان حذف خواهد شد.

این استان هنوز تاریخی برای حذف قوانین کرونا در مراکز مراقبت سالمندان مشخص نکرده است، و هنوز تصمیم گرفته نشده است که چه زمانی الزامات قرنطینه اجباری برداشته گردد.

نخست وزیر، کنی در مقابل صحبت های مقاماتی که اذعان کردند به علت اعتراضات کامیونداران وی چنین تصمیمی گرفته است، استدلال کرد: هیچ یک از اینها ربطی به چند کامیون پارک شده در گذرگاه مرزی کوتس ندارد. همه اینها به این واقعیت مربوط می گردد که بیماری در حال تغییر است و بنابراین رویکردی که ما برای مدیریت در پیش گرفته ایم نیز در حال تغییر است.

آمارجیت سوهی، شهردار ادمونتون، از کنی خواست تا محدودیت ها را حفظ کند و استدلال کرد که برداشتن آنها خیلی زود است.

مدیر ارشد پزشکی بهداشت آلبرتا هفته گذشته گفت که اگرچه به نظر می رسد موارد تازه و بستری شدن در بیمارستان در حال کاهش است، اما هنوز برای کاهش محدودیت ها زود است.

آلبرتا بعد از ساسکاچوان دومین استان کانادا است که سیاست پاسپورت واکسن را کنار گذاشت.

منبع: خبرکانادا

به "بعد از ساسکاچوان، آلبرتا دومین استان کانادایی است که گواهی واکسن را لغو می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از ساسکاچوان، آلبرتا دومین استان کانادایی است که گواهی واکسن را لغو می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید