سینما

چه چیزی در مورد قطب جنوب واقعیت دارد، آیا واقعا کسانی هستند که در آن زندگی کنند؟

زومیت نوشت: تا پیش از ساخت اولین ایستگاه های پژوهشی در قرن بیستم، هیچ انسانی ساکن جنوبگان نبود؛ اما احتمالاً در زمان های دور افرادی از آنجا بازدید کرده بودند.

10 بهمن 1402

هواپیمای فضایی چین در سریعترین تونل باد هایپرسونیک جهان

فیلم تست مدل هواپیمای فضایی چین در تونل باد JF-22 (بزرگترین و سریعترین تونل باد هایپرسونیک جهان با سرعت 30 ماخ و قطر 4 متر) منتشر شد.

1 مرداد 1402

رسالت قلم در جامعه شبکه ای، ارجاعات متن را پیچیده تر کرده است

سرویس استان های خبرنگاران : قلم جایگاه سترگی دارد، آنقدر که حتی خالق هستی در آخرین کتاب آسمانی، با آوردن این آیه مقدس؛ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ بدان سوگند می خورد. بی شک این آیه منزلت و شأن قلم را در نزد معبود یکتا به همگان متذکر می شود.

14 تیر 1402

شیرینی های سنتی خوزستان را بشناسید

خوزستان از آن استان های پرنشاطی است که مهمان نوازی شان حرف ندارد. مردمان این منطقه مهمان نواز هستند و برای همین آشپزی کردن و پذیرایی از مهمان برایشان اهمیت ویژه ای دارد. شاید برای همین هم هست که در پختن غذاهای رنگارنگ و تهیه شیرینی های خوشمزه برای پذیرایی...

21 بهمن 1401

فیلم ، سمندر غول پیکری که در دوره دایناسورها شنا نموده!

سمندر غول پیکر چینی در میان بیش از 4000 دوزیست در لیست دوزیستان EDGE در رتبه دوم واقع شده است که گونه های تکاملی متمایز و در معرض خطر جهانی (EDGE) را برای توجه به حفاظت در اولویت قرار می دهد.

29 دی 1401

دوای درد اعصاب متولدین هر ماه را بهتر بشناسید

راه و روش آرام کردن متولدین هر ماه به خاطر شخصیت گوناگونی که دارند، فرق دارد.

10 دی 1401

نقاشی های 800 ساله از ارواح گرسنه

در اینجا تصاویری از طومار های نقاشی شدۀ ژاپنی مربوط به 800 سال قبل را می بینید که قلمروی ارواح گرسنه را به تصویر کشیده اند.

18 آبان 1401

رونمایی مستند ردیّه های تکفیر در مشهد

به مناسبت هفته وحدت مستند ردیّه های تکفیر در پردیس سینمایی هویزه مشهد رونمایی و اکران خواهد شد.

20 مهر 1401

پرچم هند در گوشی لاوا بلیز پرو

گوشی لاوا بلیز پرو یکی از این گوشی های هوشمند است که در سپتامبر 2022 به بازار دنیای عرضه شد. اگر می خواهید بدانید گوشی لاوا بلیز ساخت کدام کشور است؟ باید بگوییم که لاوا یکی از بهترین شرکت های مخابراتی آسیاست. لاوا یک شرکت هندی دارای شرکای چند ملیتی است که...

17 مهر 1401

آیا قسمت سوم مجموعه سینمایی ترسناک آن (It) ساخته خواهد شد؟

مجموعه سینمایی دو قسمتی آن که با اقتباس از رمان استیون کینگ ساخته شد، توانست نسل نو را هم با این داستان بی نظیر آشنا کند. استقبال از دو قسمت این مجموعه این پرسش را ایجاد نموده که آیا احتمال ساخت قسمت سوم وجود دارد یا نه، در عین حال این سوال هم مطرح است که...

7 مهر 1401

حضور آنجلینا جولی در میان سیل زدگان پاکستان

آنجلینا جولی، فرستاده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در سفر به پاکستان از منطقه ها سیل زده این کشور بازدید و با شماری از خانواده های قربانی این فاجعه ملاقات و مصاحبه کرد.

3 مهر 1401

جایزه سال فناوری های نوین سینما شکل می گیرد ، تکنولوژی در بدنه سینمای ایران وارد نشده است

دبیر اولین رویداد جلوه های بصری سینمای ایران اظهار داشت در تلاش هستیم تا این رویداد را از سال آینده به صورت بین المللی برگزار کنیم.

20 شهریور 1401

هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:همزمان با هفته دولت صدا و سیما به انعکاس خدمات و دستاورد های نظام جمهوری اسلامی در استان می پردازد.

10 شهریور 1401

کوشش ناکام دزد برای مخفی ماندن چهره اش

یک دزد نیجریه ای کوشش کرد تا چهره اش از دوربین مداربسته مخفی بماند.

19 مرداد 1401

ابتلای لارس فون تریر به پارکینسون

لارس فون تریر، کارگردان سرشناس دانمارکی و برنده نخل طلا مبتلا به بیماری پارکینسون شده و بنابر اعلام تهیه کننده فیلم هایش هم اکنون تحت درمان است.

18 مرداد 1401

لحظه برخورد صاعقه به یک خودرو

یک زن لحظه وحشتناک برخورد صاعقه با خودروی شوهرش را در بزرگراهی در فلوریدا ثبت نموده است.

3 مرداد 1401

خداحافظی کاپیتان آمریکا با آیفون 6S: دلم برای دکمه هوم تنگ می گردد

طبیعتاً اگر ما بازیگران مشهوری بودیم و در پردرآمدترین فیلم های تمام ادوار تاریخ به ایفای نقش می پرداختیم، همواره برترین و جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژی را برای خودمان خریداری می کردیم، اما ظاهراً این قضیه در خصوص کریس ایوانز، بازیگر معروف آمریکایی...

30 تیر 1401

6 نکته و ترفند جالب اینستاگرام که باید بدانید

اگر از کاربران اینستاگرام هستید و نمی دانید چطور باید به برترین شکل ممکن از قابلیت ها و امکانات آن بهره ببرید این مطلب را از دست ندهید چرا که قصد داریم در آن به معرفی چند نکته و ترفند جالب کار با این شبکه اجتماعی محبوب بپردازیم.

18 تیر 1401

برادران لیلا به بخش مسابقه جشنواره کن 2022 راه یافت

تهران (پانا) - آخرین ساخته سعید روستایی به بخش مسابقه جشنواره فیلم کن راه یافت.

11 تیر 1401

10 علت منطقی برای استفاده از آژانس های مسافرتی

خیلی ها می گویند که آژانس های مسافرتی گزینه گران قیمتی برای سفر است، اما 10 علت ساده ثابت می نماید که استفاده از آن ها اتفاقا یکی از مقرون به صرفه ترین روش های سفر است.

31 اردیبهشت 1401
تعداد: (94)