تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا شهریور

به گزارش مبصر کلاس، کارگروه مقابله با پیامد های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت نام وام کرونا را برای صاحبان مشاغل بیمه شده تا 15 شهریور و صاحبان مشاغل فاقد بیمه تا انتها شهریور ماه تمدید کرد.

تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا شهریور

به گزارش ایسنا، مهمترین مصوبه کارگروه مقابله با پیامد های مالی ناشی از شیوع کرونا، حذف شرط نداشتن چک برگشتی از شروط دریافت همه تسهیلات کرونایی برای متقاضیان و ضامنین در همه تسهیلات مربوط به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا بود.

در بیست و چهارمین جلسه کارگروه مقابله با پیامد های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا که به ریاست معاون مالی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان دستگاه ها برگزار گردید، گزارشی از آخرین شرایط پرداخت تسهیلات به کسب و کار های آسیب دیده ناشی شیوع کرونا توسط وزارت کار و بانک مرکزی و گزارشی از آخرین شرایط پرداخت مقرری بیمه بیکاری توسط سازمان تامین اجتماعی ارائه و راه حل ها و پیشنهادات این سازمان در مورد دریافت تسهیلات بانکی بحث و آنالیز شد.

یکی از موانع پیش رو برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا، نداشتن چک برگشتی بود که کارگروه این شرط را از مقررات پرداخت تسهیلات بانکی مستثنی کرد تا فرایند پرداخت تسهیلات کرونا به متقاضیان و صاحبان کسب و کار ها تسهیل گردد.

بر این اساس مهلت زمانی تشکیل پفراینده و پرداخت تسهیلات به کسب وکار های بیمه نشده تا سرانجام شهریور 1399و کسب و کار های بیمه شده تا 15 شهریورماه 1399 تمدید شد و متقاضیان می توانند در مهلت یاد شده به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir/ مراجعه و فرایند ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال نمایند.

در این جلسه همچنین از پایگاه اطلاع رسانی و پایش مالی کرونا به آدرس www.coronomy.ir رونمایی شد.

مصوبات کارگروه مقابله با پیامد های مالی ناشی از کرونا، تمدید مهلت زمانی تشکیل پفراینده متقاضیان و پرداخت تسهیلات یاری ودیعه مسکن برای این گروه ها تا سرانجام شهریور 1399 بود و گزارشی از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در مورد پرداخت تسهیلات ودیعه اجاره مسکن به خانوار ها ارایه شد.

منبع: فرارو

به "تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید