ترامپ: هزینه کردن ما در خاورمیانه احمقانه بود

به گزارش مبصر کلاس، دونالد ترامپ با اشاره به حماقت دولت آمریکا در هزینه کردن 8 تریلیون دلار در خاورمیانه مدعی شد زمانی آمریکا که از دوستانش محافظت می نماید آن ها باید بهای آن را پرداخت نمایند.

ترامپ: هزینه کردن ما در خاورمیانه احمقانه بود

به گزارش به نقل از شبکه الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در اظهارات قلدرمآبانه خود خاطرنشان کرد: زمانی که از دوستانمان محافظت می کنیم آن ها باید بهای آن را به ما پرداخت نمایند.

ترامپ پیش از این نیز در کنفرانس خبری خود درباره کرونا در آمریکا گفته بود: ما 8 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردیم و زمانی که این کار را انجام دادیم ، احمق بودیم.

ترامپ تاکید نمود: بحران شیوع ویروس کرونا در کشور نشان داد که نباید به کشور های خارجی اعتماد کنیم و باید در فرایند تامین مواد مورد احتیاج خود بخصوص در بخش دارو به خارج وابسته نباشیم.

رئیس جمهور امریکا تاکید نمود: در چند ایالت آمریکا شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کرونا بودیم. با این وجود، مردم باید فاصله گذاری فیزیکی را برای قطع فرایند شیوع ویروس رعایت نمایند. ما همچنان می کوشیم با فشار بر کنگره طرح حمایت از کسب و کار های کوچک را تصویب کنیم. ما بازگشایی اقتصاد خود را به شکلی مسئولانه خواستاریم.

: سقوط بهای نفت خام آمریکا به زیر صفر

ترامپ: شیوع ویروس کرونا نشان داد که نباید به کشور خارجی اعتماد کنیم!

ترامپ در ادامه اظهارات خود گفت: اگر بتوانیم بدون پرداخت هیچ مبلغی نفت دریافت کنیم، تا جایی که امکان داشته باشد این کار را خواهیم کرد. با این وجود، کاهش بهای دنیای نفت موقتی و گذرا است و مربوط به شرایط فعلی دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا است. من امکان توقف خرید نفت از عربستان سعودی را آنالیز خواهم کرد.

این در حالی است که دیوید پلوف، مشاور باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به کاهش شدید قیمت نفت در بازار های دنیای و تاثیر آن بر صنعت نفت و گاز آمریکا گفت که روس ها و سعودی ها هم مثل چین دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا را فریب دادند.

مشاور اوباما گفت: روس ها و سعودی ها نیز مانند چین ترامپ را فریب دادند. از دست رفتن فرصت های شغلی در آمریکا بسیار زیاد خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ترامپ: هزینه کردن ما در خاورمیانه احمقانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: هزینه کردن ما در خاورمیانه احمقانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید