تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران مدعی قهرمانی در جام جهانی است

به گزارش مبصر کلاس، مسابقات فوتبال هفت نفره جام جهانی 2019، تیرماه به میزبانی اسپانیا و در شهر سویا برگزار می گردد.

تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران مدعی قهرمانی در جام جهانی است

بر اساس گروه بندی صورت گرفته برای 16 تیم شرکت نماینده در این رقابت ها، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در گروه B با تیم های فنلاند، ایرلند و آمریکا همگروه است.

علی روزبهانی سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در مصاحبه با مبصر کلاس با اشاره به این قرعه کشی گفت: تیم های فنلاند و ایرلند در حدی نیستند که برای تیم ایران دردسری ایجاد نمایند. آمریکا اما شرایط متفاوتی دارد. آمریکا تیم خوبی است و می تواند رقیب اصلی ما در گروه دوم باشد اما در هر صورت مسئله ای برای صعود نداریم. در واقع کار سخت ما از مرحله دوم به بعد شروع می گردد که باید با تیم های قوی تر رقابت داشته باشیم.

وی با یادآوری اینکه در انتها مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم راهی مرحله دوم می شوند، ادامه داد: هشت تیم حاضر در مرحله دوم در دو گروه و به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت خواهند داشت تا نتیجه این رقابت چهار تیم مرحله نیمه نهایی را معین کند. کوشش می کنیم در هر مرحله با قدرت تر از مرحله قبل ظاهر شویم تا بتوانیم نتیجه گیری خوبی در مسابقات داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره تاکید نمود: مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره مانند جام جهانی فوتبال در سطح و کلاس بالایی برگزار می گردد. همه تیم ها با بهترین شرایط و آمادگی ممکن در رقابت ها حاضر می شوند. کوشش مان این است تیم ایران را هم با بالاترین آمادگی راهی مسابقات کنیم. در کل در کنار بسیاری دیگر از تیم ها، از مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات جام جهانی است البته اگر در خصوص کلاس بندی پزشکی بازیکنان با مسئله ای روبرو نشویم.

روزبهانی با یادآوری اینکه کلاس بندی بازیکنان که توسط پزشکان متخصص کمیته بین المللی پارالمپیک انجام می گردد بسیار مشخص نماینده است، توضیح داد: در تمام تصمیم گیری های خود برای مراحل مختلف تمرینات و اردوهایی که تا به امروز داشته ایم و در مشخص ترکیب تیم، کلاس بندی بازیکنان طبق آنچه ملاک کمیته بین المللی پارالمپیک است را مورد توجه قرار داده ایم اما بازهم از این بابت نگران هستیم چرا اکه اخیراً کلاس بندی ها خیلی پیچیده تر و سخت تر از قبل شده است.

وی یادآور شد: ترکیب تیم اعزامی به جام جهانی اسپانیا تقریباً جدید است به خصوص که خیلی از بازیکنان قدیمی کنار گذاشته شده اند. برای رسیدن به این ترکیب کلاس بندی هایی که معیار و ملاک کمیته بین المللی پارالمپیک است را مورد توجه قرار دادیم اما به هر حال نتایج کلاس بندی پزشکی که در محل جام جهانی انجام می گردد هم بسیار زیاد مشخص نماینده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره اعلام نمود: این تیم سال گذشته در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی کیش برگزار گردید، به عنوان قهرمانی دست یافت. ترکیب حاضر در آن مسابقات همراه با بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی کشور که اسفندماه سال گذشته برگزار گردید، اردونشینان تیم ملی فوتبال هفت نفره را تشکیل دادند. تمرینات تیم را با 30 بازیکن شروع کردیم و در مراحل مختلف تمرینات گزینش آنها را انجام دادیم طوریکه اردوی آینده تیم ملی با 14 نفر شروع می گردد. این اردو از 25 تا 30 خردادماه برگزار می گردد. تیم ملی هم 8 تیرماه راهی اسپانیا می گردد.

روزبهانی با یادآوری اینکه تیم ملی فوتبال هفت نفره دو نایب قهرمانی جهانی و دو نایب قهرمانی از حضور در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک در کارنامه دارد، تاکید نمود: سعی مان این است از حضور در مسابقات جام جهانی اسپانیا هم بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران مدعی قهرمانی در جام جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران مدعی قهرمانی در جام جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید