خبرنگاران مشخص های مالی تایباد 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری کردند

به گزارش مبصر کلاس، مشهد- خبرنگاران- فرماندار تایباد گفت: تعیین های مالی این شهرستان با اجرای 124 طرح 600 میلیارد ریال در تایباد سرمایه گذاری کردند.

خبرنگاران مشخص های مالی تایباد 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری کردند

محسن سیاح روز چهارشنبه در نشست با تعیین های مالی تایباد اضافه نمود: براساس ارزیابی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، تایباد یکی از مناطق پیشرو استان در اجرای طرح ها و اشتغال پایدار است.

وی ادامه داد: تا به امروز از سوی تعیین های مالی تایباد 12 هزار و 141 فرصت شغلی در این شهرستان تثبیت شده و هزار و 20 شغل جدید هم در حال راه اندازی است.

فرماندار تایباد گفت: باتوجه به توان و ظرفیتهای موجود در این منطقه اغلب فرصت های شغلی ایجاد شده از سوی تعیین های مالی در رشته های کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی بوده است.

وی اضافه نمود: تایباد 16 تعیین مالی دارد که در روستاهای بخش مرکزی و میان ولایت شهرستان فعالیت دارند.

سیاح با بیان اینکه توسعه روستاها از اولویت طرح مثلث توسعه مالی است، ادامه داد: اجرایی و عملیاتی شدن پروژه های پیش بینی شده از سوی تعیین های مالی این شهرستان نقش بسزایی در اشتغال جوانان جویای کار منطقه، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به مناطق حاشیه شهرها و بازگشت خانواده های روستایی به روستاهای خود داشته است.

وی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع)، شرکت مدبر کشت توس و منطقه ویژه مالی دوغارون به عنوان تعیین های برتر مالی تایباد تا به امروز بیشترین سهم را در ایجاد طرحهای اشتغال زایی در این شهرستان داشته اند.

فرماندار تایباذ اضافه نمود: بازسازی و احیای قنوات، توزیع خوراک یارانه ای دام سبک و سنگین، ساخت 2 فضای آموزشی و لوله گذاری روستایی از مهمترین اقدامات تعیین های مالی این شهرستان می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هفت پروژه فرهنگی با اعتباری افزون بر 133 میلیارد ریال و ایجاد هزار و 348 شغل جدید در این منطقه مرزی در حال انجام می باشند.

شهرستان 138 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار گرفته است.

طرح مثلث توسعه مالی فرهنگی، طرحی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در سایه تعامل ارکان حاکمیتی با فعالان بخش خصوصی است که توسط استاندار سابق خراسان رضوی طراحی و به عنوان اصلی ترین برنامه عملیاتی وی در این استان از دی ماه سال 97 تا به امروز به اجرا درآمده است. شکل گیری نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه های این طرح است.

نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی با هدف استفاده موثر و کارآمد از ظرفیت های موجود نظام در هر سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه نهادهای عمومی شامل ائمه آدینه و بخش غیردولتی به منظور ایجاد هم افزایی و هماهنگی بیشتر در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش بوروکراسی اداری به استناد ظرفیت های قانونی موجود تشکیل شده است.

ساختار نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی متشکل از دبیر نهاد، تعیین های مالی و نمایندگان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی است و در تعامل با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مشخص های مالی تایباد 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشخص های مالی تایباد 600 میلیارد ریال سرمایه گذاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید