خبرنگاران هلال احمر محموله واکسن فایزر را از آمریکا وارد نمی کند

به گزارش مبصر کلاس، تهران - خبرنگاران - سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به فرمایشات امروز(چهارشنبه) رهبر معظم انقلاب درباره ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور گفت: ورود 150 هزار دوز واکسن کرونا شرکت فایزر از آمریکا توسط هلال احمر به کشور منتفی شد.

خبرنگاران هلال احمر محموله واکسن فایزر را از آمریکا وارد نمی کند

محمدحسن قوسیان مقدم روز آدینه در گفت وگویی اختصاص با خبرنگار اجتماعی مبصر کلاس با اعلام این خبر اضافه نمود:

در صورت درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کشورهای شرقی و در صورت ضرورت، آماده همکاری هستیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر شرح داد: قرار بود محموله واکسن فایزر آمریکا توسط گروهی از متخصصین ایرانی مقیم آمریکا تهیه و ارسال گردد که دریافت آن منتفی است.

به گزارش مبصر کلاس، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر هشتم دی ماه در گفت وگو با مبصر کلاس اعلام نمود: این جمعیت به عنوان یک نهاد عام المنفعه و بشردوستانه 150 هزار دوز واکسن کرونای فایزر اهدایی خیرین ایرانی خارج از کشور را با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد ایران می نماید.

رهبر معظم انقلاب امروز در سخنرانی به مناسبت فرارسیدن 19 دی 1356 سالروز قیام مردم قم، ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور را ممنوع اعلام نمودند و گفتند: آمریکایی ها اگر توانسته بودند واکسن فراوری نمایند این افتضاح کرونایی در کشورشان به وجود نمی آمد که در یک روز حدود چهار هزار نفر تلفات داشته باشند. ضمن اینکه اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسن ها را برای آزمایش بر روی ملت ها است.

ایشان اضافه نمودند: البته با سابقه ای که فرانسوی ها در قضیه خونهای آلوده دارند، به آنها هم خوش بین نیستم، اما تهیه واکسن از کشورهای دیگر هیچ مسئله ای ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم استمرار مراقبتهای بهداشتی مردم و انجام وظایف مسئولان برای مقابله با کرونا گفتند: بعضی تجربه های خوب، پیروز و امتحان پس داده دارویی در زمینه کرونا وجود دارد که مسئولان هم آنها را تصدیق می نمایند، این موارد نباید انکار گردد بلکه باید مورد آنالیز قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هلال احمر محموله واکسن فایزر را از آمریکا وارد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر محموله واکسن فایزر را از آمریکا وارد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید