شماره مدل های جدید سامسونگ به گلکسی S11 و گلکسی فولد جدید اشاره دارند

به گزارش مبصر کلاس، با توجه به این که خانواده گلکسی نوت 10 معرفی شده اند، اکنون سامسونگ باید توجه خود را به گلکسی S11 معطوف کند. اما طبق معمول، تا پیش از معرفی این خانواده پرچم دار، بازار خبرها و شایعات درباره آن داغ است.

شماره مدل های جدید سامسونگ به گلکسی S11 و گلکسی فولد جدید اشاره دارند

با توجه به اینکه هنوز چند ماه با معرفی خانواده گلکسی S11 فاصله داریم، نمی توان کاملا از طراحی و ظاهر این محصول با اطمینان سخن گفت. اما می توان درباره چند ویژگی کلیدی این محصول حدس و گمان هایی را گفت. برای مثال، می توان با قاطعیت گفت که گلکسی S11 به نسخه ای بهبود یافته از اسنپ دراگون 865 مجهز خواهد شد. آنچه درباره اش مطمئن نیستیم، این است که عضو بعدی پرچم داران کهکشانی سامسونگ در چند نسخه فراوری خواهد شد.

نسخه های مختلف گلکسی S11

با توجه به اطلاعات موثقی که Phone Arena به آن ها استناد می نماید، حداقل سه نسخه از گلکسی S11 در دست توسعه است که با شماره مدل های SM-G986 ،SM-G981 و SM-G988 شناخته می شوند. در مقایسه با محصول جدید، پرچم دار فعلی در چهار نسخه با نام های گلکسی S10 ،S10e و S10 پلاس و S10 5G فراوری شد که به ترتیب با شماره مدل های SM-G975 ،SM-G973 ،SM-G970 و SM-G977 شناخته می شدند. به نظر می رسد بعضی از شماره مدل ها در منابع خبری ذکر نشده اند و حتی ممکن است کره ای ها تصمیم داشته باشند گلکسی S11 را در بیش از جهار نسخه فراوری نمایند. بعضی این احتمال را ممکن می دانند که سه شماره مدل ذکر شده مربوط به نسخه های 5G باشند و در کنار آن سه نسخه LTE از گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی S11 پلاس نیز فراوری شوند که در مجموع مدل ها را به 6 دستگاه افزایش می دهند.

البته این موضوع در حد یک گمان است و ماه گذشته دیدیم که گلکسی نوت 10 در دو مدل فراوری شده بود و هر یک از آن ها دو نسخه 5G و LTE داشتند که مجموعا خانواده نوت 10 را با 4 عضو راهی بازار کرد. با توجه به نحوه معرفی نسخه های گلکسی نوت جدید، ممکن است سامسونگ برای گلکسی S11 نیز از همین سیاست پیروی کند و دیگر شاهد نسخه ای جداگانه مانند S10 5G نباشیم. با توجه به فراگیر شدن شبکه 5G در بازارهای هدف سامسونگ مانند آمریکا، بعید است سامسونگ فقط به نسخه LTE برای پرچم دارانش بسنده کند و بازار رو به رشد گوشی های 5G را از دست بدهد.

همچنین، با در نظر دریافت این مورد که سامسونگ میخواهد تا پیش از انتها سال 2019، میان رده گلکسی A90 را با دو نسخه LTE و 5G رونمایی کند؛ بعید به نظر نمی رسد که گلکسی S11e به عنوان ارزان ترین پرچم دار سری S نیز از نسخه 5G بهره مند باشد.

گلکسی فولد جدید

اولین نسخه از گوشی های هوشمند تاشونده سامسونگ هنوز به بازار عرضه نشده است. این گوشی پس از تاخیر طولانی مدت، بالاخره در ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد. اما مسائل نسل اول نتوانستند کمپانی کره ای را از تصمیمش برای ادامه فراوری این نوع محصول منصرف نمایند. ظاهرا یک نسخه جدید از گلکسی فولد با شماره مدل SM-F700F در دست توسعه است و با توجه به اینکه گلکسی فولد اولیه با شماره مدل SM-F900F شناخته می گردد، به نظر می رسد با محصولی به مراتب ضعیف تر روبرو شویم.

MySmaertPrice که منبع موثق Phone Arena است، احتمال می دهد SM-F700F نسخه ای تضعیف شده از گلکسی فولد فعلی باشد؛ اما هنوز معین نیست سامسونگ تصمیم دارد چه تفاوت هایی میان این دو نسخه ایجاد کند. مدتی پیش از نسل دوم گلکسی فولد خبری منتشر کردیم که با توجه به امکانات برتر آن نسبت به نسل اول، بعید به نظر می رسد SM-F700F همان گلکسی فولد 2 باشد. احتمالا این مدل نسخه ای کوچکتر و ارزان تر از گلکسی فولد خواهد بود که پیش از نسخه دوم عرضه خواهد شد.

دوری از جاه طلبی و طراحی ساده تر که دردسرهای نسل اول را به همراه نداشته باشد، به همراه قیمت مناسب تر می تواند در موفقیت نسخه کوچکتر نقش داشته باشد. این محصول می تواند کاربرانی را که از قیمت 2000 دلاری گلکسی فولد ناراضی بودند به خود جذب کند. اما در نهایت حدس می زنیم دستگاه مورد بحث نیز یک ابزار آزمایشی باشد. متاسفانه تمامی اطلاعات ما از این دستگاه در حد حدس و گمان است و باید منتظر باشیم تا جزئیات بیشتری منتشر شوند.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شماره مدل های جدید سامسونگ به گلکسی S11 و گلکسی فولد جدید اشاره دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره مدل های جدید سامسونگ به گلکسی S11 و گلکسی فولد جدید اشاره دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید