برندی که روی اپل را کم کرد!

به گزارش مبصر کلاس، زومیت نوشت: سامسونگ توانسته است با غلبه بر اپل، بیشترین سهم را در بازار گوشی آمریکای لاتین به دست آورد.

برندی که روی اپل را کم کرد!

سامسونگ بزرگ ترین سازنده گوشی موبایل در دنیا محسوب می گردد و این سلطه را بیش از یک دهه به خوبی حفظ نموده است. این غول کره ای در آمریکای لاتین نیز بسیار خوش درخشیده است و حالا با فاصله نسبتاً زیاد از رقبا در صدر واقع شده است.

چرا دوربین پرچمدار بعدی سونی اکسپریا یک شاهکار است؟

براساس گزارش نو شرکت TechInsights، سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2023 با سهم بازار 33 درصد، بزرگ ترین برند گوشی موبایل در بازار آمریکای لاتین بوده و سهم آن درمقایسه با سال گذشته تغییری ننموده است.

درحالی که بازار دنیای گوشی های هوشمند درمقایسه با سال گذشته کاهشی 0.3 درصدی را تجربه می نماید، بازار آمریکای لاتین با رشد حیرت انگیز 14.2 درصد همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد. ازاین رو، عملکرد خوب گوشی سامسونگ در این بازار رو به رشد، اهمیت فراوانی در بهبود آمارهای کلی این شرکت در امسال دارد.

موتورولا دومین برند بزرگ گوشی موبایل در آمریکای لاتین است که سهمی 18 درصدی از این بازار را به خود اختصاص داده است. بااین حال، فروش کلی این برند درمقایسه با سه ماهه سوم سال 2022 با افت 2 درصدی همراه بوده است.

شیائومی سومین برند بزرگ سازنده گوشی موبایل در آمریکای لاتین است که 16 درصد از بازار آن را دراختیار دارد و بیشترین رشد را درمقایسه با سایر رقبای خود در این منطقه تجربه نموده است.

عملکرد اپل در سه ماهه سوم 2023 در آمریکای لاتین درمقایسه با بازه مشابه سال قبل 7 درصد بهبود یافته است. سهم کوپرتینویی ها از این بازار 10 درصد است که به هیچ وجه عدد بدی نیست؛ به خصوص با درنظرگرفتن این که میانه قیمت گوشی آیفون بسیار بیشتر از سایر برندهای سازنده گوشی در دنیا است.

هولدینگ Transsion گوشی های موبایل را تحت سه برند چینی اینفینیکس و ایتل و تکنو می فروشد. این شرکت نیز عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده است و با 167 درصد رشد درمقایسه با سال گذشته، پیروز شده است 9 درصد از سهم بازار آمریکای لاتین را به دست بیاورد. سهم سایر برندهای سازنده موبایل نیز با رشد 14 درصدی درمقایسه با سال گذشته، مجموعاً به 14 درصد رسیده است.

تصویر عجیب پلنگ در مغز انسان/ عکس

شروع تغییری بزرگ در گوشی های شیائومی

نوع برخورد ژاپنی و آمریکایی با پدیده شگفت انگیزی که ابراهیم رییسی برایش شورای عالی تشکیل داد!

چرا ناسا جرات نمی نماید در این ظرف را باز کند؟

227227

منبع: خبرآنلاین

به "برندی که روی اپل را کم کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندی که روی اپل را کم کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید