علیرضا جهانبخش سفیر جمعیت هلال احمر گیلان شد

به گزارش مبصر کلاس، تهران (پانا) - علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران به اسم سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.

علیرضا جهانبخش سفیر جمعیت هلال احمر گیلان شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با علیرضا دنیابخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران و ملاقات کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در این ملاقات ضمن تقدیر از دنیابخش موقعیت و صندلی این فوتبالیست مطرح، گفت: ایرانیان علی الخصوص گیلانیان در طول تاریخ در ارتقا سطح ورزش جامعه بشری، نقش سازنده و مؤثری داشته اند و اکنون هم همینطور است، در سایه انقلاب اسلامی و غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی بستر رشد و تعالی فرزندان ایران زمین توسعه یافته است که امروز شاهد موفقیت ها و کسب مقام های عالی به وسیله فرزندان عزیزمان در دنیا هستیم.

غلامی بعلاوه به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره نمود و گفت: مهمترین و راحت ترین راه هایی که می تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر به وسیله نوجوانان و جوانان کمک کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نقش اساسی ورزش در راستای مبارزه با مواد مخدر، اضافه کرد: همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماری ها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه کردن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

شایان ذکر است؛ در جریان این ملاقات، علیرضا دنیابخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران، به اسم سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.

علیرضا دنیابخش، زاده 20 مرداد 1372 در جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان، بازیکن فوتبال اهل ایران است، او فوتبال خود را از داماش گیلان شروع کرد و هم اکنون در تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "علیرضا جهانبخش سفیر جمعیت هلال احمر گیلان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا جهانبخش سفیر جمعیت هلال احمر گیلان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید