محلی عجیب برای اجلاس آینده گروه هفت

به گزارش مبصر کلاس، بر اساس گزارش یک رسانه آمریکایی، دونالد ترامپ درنظر دارد سال آینده میلادی نشست سران گروه هفت را در یک ملک تفرجگاهی مجهز به زمین گَلف خود در میامی آمریکا مشهور به ترامپ نشنال دورال برگزار کند.

محلی عجیب برای اجلاس آینده گروه هفت

پایگاه آکسیوس آمریکا در گزارشی نوشت که این زمین گلف 320 هکتاری متعلق به سازمان ترامپ جزو آخرین کاندیداهای در نظر گرفته شده برای میزبانی از این اجلاس محسوب می گردد.

این گزارش پایگاه آکسیوس به نوعی تایید کننده گزارش مشابهی است که واشنگتن پست در ماه ژوئن منتشر نموده و در آن همین ادعای مطرح بودن این ملک تفرجگاهی ترامپ به عنوان مکانی برای میزبانی از اجلاس گروه هفت مطرح شده بود.

دونالد ترامپ در حال حاضر شخصاً و به صورت مستقیم سازمان ترامپ را اداره نمی نماید بلکه کنترل این سازمان را در اختیار پسرهای بزرگسال خود در همان زمان که در سال 2017 ریاست جمهوری اش را شروع کرد قرار داد.

با این حال او با انتقادهایی از این بابت که از بابت حضور مهمانها و برگزاری رخدادها در زنجیره هتلهایش منتفع می گردد روبرو شده است؛ هتلهایی که خیلی مواقع میزبان مقامهای خارجی و گروه های جمهوری خواه بوده اند.

میزبانی از اجلاس گروه هفت با شرکت رهبران مالی کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، انگلیس و آمریکا در محل این زمین گلف می تواند سبب تحریک مجدد حساسیت عمومی در مورد استفاده و منتفع شدن ترامپ از املاک و هتلهایش گردد.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا قوانینی را ارائه نموده اند که صرف هزینه از سوی دولت فدرال آمریکا در مکانهای تجاری ترامپ را ممنوع می نماید.

کاخ سفید از اظهار نظر درباره گزارش مربوط به در نظرگرفتن برگزاری اجلاس آینده گروه هفت در محل این زمین گلف ترامپ خودداری کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "محلی عجیب برای اجلاس آینده گروه هفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محلی عجیب برای اجلاس آینده گروه هفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید