معرفی هتل بلووی سیتی استانبول ، 3 ستاره

به گزارش مبصر کلاس، هتل بلووی سیتی استانبول | Blueway Hotel City

این هتل 3 ستاره استانبول، هتلی بسیار تمیز و مورد پسند مهمانان این شهر است. از امکانات رفاهی هتل باید گفت که اینترنت وای فای رایگان و میز پذیرش شبانه روزی هتل، اقامت شما را راحت تر می کند. هر چند که امکانات رفاهی هتل بسیار بوده، اما تمام امکانات رفاهی آن را در این مطلب از مجله خبرنگاران خواهید خواند. با امکانات درون تمام اتاق های هتل آشنا خواهید شد. اگر در خصوص امکانات رفاهی و تفریحی هتل، سوالی در ذهن دارید، می توانید در ادامه پاسخ آن را در قسمت خدمات تفریحی هتل بیابید. همچنین هتل بلووی سیتی استانبول Blueway Hotel City 15.6 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله داشته و در اطراف خود ایستگاه مترو عثمان بی را دارد. بنابراین دسترسی ها هم عالی است. با تمام خصوصیات رفاهی و خدماتی هتل بلووی سیتی استانبول Blueway Hotel City و امکانات و دسترسی های هتل تا جاذبه های این شهر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل بلووی سیتی استانبول ، 3 ستاره

امکانات رفاهی هتل بلووی سیتی استانبول

از مهم ترین خصوصیات این هتل، دسترسی داشتن به اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها و در همه فضاهای هتل می باشد. شاتل و ترانسفر فرودگاهی را هتل در اختیارتان قرار می دهد. می توانید در هنگام رزرو اتاق این گزینه را هم انتخاب کنید. اگرچه برای خدمات تاکسی و حمل و نقل باید هزینه اضافه پرداخت کنید. برای خرید تور یا بلیط هواپیما، می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید. باربر و آسانسور به شما در حمل و جابه جایی وسایل و چمدان هایتان تا اتاق یاری خواهد کرد. تمام فضاهای هتل، دارای تهویه مطبوع بوده و هوای مناسبی را برای اقامت شما، فراهم می کند. در تمام فضاهای بسته هتل، سیگار کشیدن ممنوع است. دیوارها، عایق صدا دارند. ورود به این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد است و تا ساعت 11 صبح روز بعد آغاز می گردد. برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن ورودی برای چک-این 18 سال است. امکانات را به طور خلاصه در جدول زیر خواهید دید.

خدمات نگهبانی، وجود دستگاه ای تی ام، وجود صرافی، خدمات خشکشویی، اتوشویی و نظافت، انبار چمدان و صندوق امانات از امکانات رفاهی هتل بلووی سیتی استانبول است.

امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به عنوان مثال ویلچر، در هتل بلووی سیتی استانبول فراهم شده است و حیوانات حق ورود به هتل را ندارند.

اگر سیگاری هستید بدانید که فضایی مختص افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. خدمات اتاق ها، نگهبانی و حتی ورود و خروج، به صورت شبانه روزی ارائه می گردد.

کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آذربایجانی و ترکی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل بلووی سیتی استانبول

تمام امکانات رفاهی هتل بلووی سیتی استانبول برای راحتی و آسایش شما مهیا شده است. در رستوران هتل، صبحانه از ساعت 07:30 تا 10 صبح آماده و سرو می گردد. شما مهمانان، می توانید هر روز با بوفه صبحانه روز خود را آغاز کنید و از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و منوی لاکارته آن، لذت ببرید.

اگر چه این هتل، خدمات رفاهی خاصی مانند باشگاه ورزشی یا استخر ندارد اما دسترسی شما مهمانان را تا جاذبه های استانبول راحت می کند. در واقع به راحتی می توانید خود را به موزه هنرهای مدرن استانبول یا موزه رحمی ام.کوچ برسانید. در بخش فاصله جاذبه ها تا هتل می توانید بیشتر در این باره بخوانید.

امکانات اتاق های هتل بلووی سیتی استانبول

امکانات اتاق های هتل بلووی سیتی استانبول انقدر فراوان است که تنها به برخی از انها اشاره می کنیم. اگر می خواهید به اطلاعات کلی اتاق ها دسترسی داشته باشید می توانید سری به صفحه این هتل در سایت مبصر کلاس بزنید. فضای داخلی اتاق ها با رنگ های گرم و مبلمانی با طراحی معاصر دکور شده اند.

جدای از اتاق های ملاقات های اداری، جلسات و مرکز تجاری می توانید با پرداخت هزینه اضافه از امکانات فکس و فتوکپی هتل نیز بهره ببرید. دیوارهای اتاق ها همه ضد صدا ساخته شده اند و امکانات رفاهی اتاق های هتل، شامل تهویه مطبوع، تلویزیون یا تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای، بطری آب معدنی رایگان در یخچال، سرویس بیدار کردن مهمانان، یخچال، تلفن، کمد، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، سشوار، زمین فرش شده و صندوق امانات به علاوه صندوق نگهداری از لپ تاپ است. امکاناتی برای اتوکشی به همراه امکاناتی در حمام اتاق ها مانند حوله لباسی، حوله دست و صورت، ملافه و دمپایی قرار داده شده است.

در برخی از این اتاق ها، فضای نشیمنی در نظر گرفته شده است. تمام این امکانات به صورت خلاصه در جدول زیر آورده شده است.

انواع اتاق های هتل بلووی سیتی استانبول

  • سوئیت اکسکیوتیو: نمایی رو به شهر و یک تخت کینگ بزرگ دارد. تمام امکانات در اتاق های هتل دیده می گردد. کفپوش پارکت شده اتاق ها نیز، حس تمیزی بیشتری به آن ها داده است.
  • اتاق دبل یا تویین: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره دارد.
  • پیشنهاد ویژه هتل، اتاق اکونومی دبل: نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. تمام امکانات دیگر اتاق ها، نیز در این اتاق وجود دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر استانبول

فاصله این هتل تا کاخ دلماباغچه تنها 5 دقیقه پیاده روی است. از آنجا با حمل و نقل عمومی به راحتی می توانید به هر کجای شهر استانبول که دوست دارید، قدم بگذارید. همچنین ایستگاه مترو و اتوبوس هم تنها 500 قدم دورتر از این هتل قرار گرفته است. از اینجا می توانید خود را به جاذبه هایی مانند مسجد سلیمانیه، بازار ادویه استانبول، کلیسای سیسترن و دیگر جاذبه ها برسانید. رستوران های متعددی نیز در کنار هتل پیدا خواهید نمود.

  • قصر توپکاپی: 3.82 کیلومتر است که با 30 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. البته اگر با تاکسی بروید، بسیار زودتر از آنچه که تصور کنید، به این قصر خواهید رسید.
  • فاصله تا لا گالریا: 250 متر تا یکی از گالری های ترکیه فاصله دارید. وقت را تلف نکنید و به دیدن این گالری زیبا با آثار هنرمندان معروف آن بروید.
  • کلیسای سنت اسپریت: اگر به دیدن کلیساها علاقه دارید، می توانید با 3 دقیقه پیاده روی خود را به کلیسای سنت اسپریت برسانید. این کلیسا در 250 متری هتل، واقع شده است.
  • فاصله تاموزه جنگی استانبول: 360 متر تنها با این موزه فاصله دارید. بنابراین با کمی پیاده روی می توانید خود را به این جاذبه برسانید.
  • مسجد آبی: تا این هتل تنها 4.7 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی بگیرید یا اینکه سوار تراموای استانبول شوید. در هر صورت جابه جایی در استانبول بسیار راحت است.
  • گرند بازار: اگر علاقه مند به خرید هستید، به گرند بازار در 4.29 کیلومتری هتل بروید.
  • مسجد ایاصوفیه: این مسجد تاریخی و پر بازدید نیز، از دیگر جاذبه های ترکیه و جاذبه های استانبول است که تا هتل بلووی سیتی استانبول تنها 4.34 کیلومتر فاصله دارد. راستا را باید پیاده طی نموده و در نهایت تاکسی بگیرید.
  • میدان سلطان احمد: بسیاری از جاذبه های استانبول در اطراف این میدان قرار دارند. این میدان نیز تا هتل بلووی سیتی استانبول حدود 4.46 کیلومتر فاصله دارد. فاصله ای که با تاکسی به راحتی می توانید طی نمایید.
  • برج گالاتا: 3.07 کیلومتر تا هتل فاصله داشته که با تاکسی کمتر از یک ربع ساعت تا این محل در راه خواهید بود. پیاده بروید و کمی از نماها و خیابان های استانبول دیدن کنید یا اینکه تراموای استانبول را سوار شوید.
  • تا مرکز شهر: تا مرکز شهر استانبول و جاذبه هایی همانند خیابان استقلال یا میدان تکسیم نزدیک به 6.3 کیلومتر فاصله دارید. به راحتی با مترو می توانید خود را به این جاذبه برسانید.
  • فاصله تا قصر دلماباغچه: 58 کیلومتر است که اگر با تاکسی بخواهید برای دیدن آن بروید خیلی زود می رسید و اگر پیاده بروید در کمتر از یک ربع ساعت به این جاذبه دیدنی استانبول خواهید رسید.
  • فرودگاه آتاتورک: 15.6 کیلومتر است که با تاکسی تنها 25 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت هتل بلووی سیتی استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

Kartaltepe Mahallesi, E-5 Karayolu No:20, 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل بلووی سیتی استانبول ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل بلووی سیتی استانبول ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید