گوشی پرچم دار جدید ZTE با سه دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه می گردد

به گزارش مبصر کلاس، بعضی از پرچم داران همراه با دو دوربین دارای رزولوشن بالا راهی بازار شده اند که از بین آن ها می توانیم به گلکسی S20 اولترا، اوپو فایند ایکس 3 پرو و وان پلاس 8 پرو اشاره کنیم. اما حالا رییس بخش موبایل ZTE اعلام نموده که جدیدترین پرچم دار این شرکت از سه دوربین 64 مگاپیکسلی بهره می برد.

گوشی پرچم دار جدید ZTE با سه دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه می گردد

هنوز دیگر جزئیات دوربین های این گوشی فاش نشده است اما طبق اظهارنظر این مدیر ارشد، به احتمال زیاد با دوربین اصلی، اولترا واید و تله فوتو روبرو خواهیم شد. باید خاطرنشان کنیم استفاده از سه دوربین 64 مگاپیکسلی لزوما به معنای ثبت عکس های فوق العاده نیست زیرا سنسورهای 64 مگاپیکسلی مختلفی در بازار وجود دارد.

به عنوان مثال چندین گوشی ارزان قیمت با دوربین 64 مگاپیکسلی راهی بازار شده که به دلیل کوچک بودن اندازه پیکسل ها، در محیط های کم نور عکس های باکیفیتی را ثبت نمی نمایند. این در حالی است که سنسورهایی مانند IMX686 می توانند رزولوشن بالا را در کنار پیکسل های عظیمتر به ارمغان بیاورند.

مدتی قبل هم گوشی پرچم دار اوپو فایند ایکس 3 پرو با دو دوربین اصلی و اولترا واید 50 مگاپیکسلی معرفی گردید؛ استفاده از سنسور یکسان برای این دو دوربین منجر به ثبات بیشتر رنگ ها و جزئیات تصاویر ثبت شده با آن ها می گردد. بنابراین اگر ZTE برای هر سه دوربین از سنسور 64 مگاپیکسلی یکسانی استفاده کند، شاهد هماهنگی بیشتر کیفیت عکس های گرفته شده با دوربین های مختلف خواهیم بود.

  • چرا برجستگی دوربین گوشی های هوشمند انقدر عظیم شده است؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی پرچم دار جدید ZTE با سه دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچم دار جدید ZTE با سه دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید