پرچم هند در گوشی لاوا بلیز پرو

به گزارش مبصر کلاس، گوشی لاوا بلیز پرو یکی از این گوشی های هوشمند است که در سپتامبر 2022 به بازار دنیای عرضه شد. اگر می خواهید بدانید گوشی لاوا بلیز ساخت کدام کشور است؟ باید بگوییم که لاوا یکی از بهترین شرکت های مخابراتی آسیاست. لاوا یک شرکت هندی دارای شرکای چند ملیتی است که در حوزه مخابرات فعالیت داشته و مدتی است به طراحی و ساخت گوشی های هوشمند روی آورده است. گوشی های لاوا همگی در هند طراحی و ساخته شده و به سراسر دنیا ارسال می شوند. در این مقاله از خبرنگاران به آنالیز گوشی لاوا Blaze Pro می پردازیم.

پرچم هند در گوشی لاوا بلیز پرو

تعیینات کلی گوشی لاوا بلیز پرو

  • گوشی Lava Blaze Pro، دارای یک صفحه نمایشگر 6.52 اینچی است که در آن نسبت صفحه نمایشگر به بدنه حدود 81.6% است. این درصد نشان می دهد گوشی لاوا دارای اندکی حاشیه است.
  • رزولوشن تصویر در گوشی موبایل لاوا 720×1600 پیکسل است که نشان می دهد وضوح تصویر بالایی دارد.
  • تراکم پیکسلی در گوشی لاوا حدود 269 پیکسل در هر اینچ است که پایین تر از تراکم پیکسلی گوشی های هوشمند پرچمدار دیگر برندهاست.
  • گوشی لاوا بلیز پرو ضد آب است و از استانداردهای موجود پیروی می نماید.
  • گوشی لاوا بلیز پرو خرید بسیار خوبی خواهد بود چون این گوشی به تراشه قدرتمند Mediatek MT6765V/CB Helio G37 دوازده نانومتری مجهز است.
  • یکی از تعیینات خوب گوشی های موبایل لاوا، پشتیبانی از کارت حافظه است. گوشی موبایل Lava Blaze از کارت حافظه Micro SDXC پشتیبانی می نماید بنابراین برای جبران حافظه داخلی کم می توانید از کارت حافظه بهره ببرید.
  • اگر می خواهید بدانید گوشی لاوا ساخت کجاست باید بگوییم که این برند هندی است و از سال 2009 فعالیت خود را در حوزه مخابرات شروع نموده است.
  • گوشی لاوا با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت عرضه شده است. با توجه به اینکه حافظه داخلی کم است می توانید از کارت حافظه Micro SDXC برای ارتقای فضای ذخیره سازی گوشی موبایل لاوا بهره ببرید.
  • گوشی لاوا بلیز پرو دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو در پنل پشتی است. این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز مجهز است.
  • یکی از ویژگی های عالی گوشی موبایل لاوا، پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری هدفون است. بنابراین می توانید از هندزفری باسیم استفاده نموده و بازی های موبایلی حساس را بدون تاخیر در دریافت صدا بازی کنید.
  • نسخه بلوتوث گوشی های لاوا، 5.0 است و این گوشی از GPS نیز پشتیبانی می نماید.
  • یکی از نکات مثبت گوشی لاوا پشتیبانی از رادیو FM است، بنابراین می توانید به اخبار روز نیز دسترسی داشته باشید.
  • گوشی موبایل لاوا به یک باتری لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز است.
  • در آنالیز گوشی لاوا آمده که قیمت گوشی لاوا Blaze Pro حدود 130 یورو در بازار اروپا خواهد بود.

بدنه و نمایشگر گوشی لاوا بلیز پرو

گوشی های لاوا تعیینات فنی خوبی در بدنه و نمایشگر دارند. گوشی لاوا بلیز پرو خرید بسیار خوبی برای کاربرانی خواهد بود که در پی یک صفحه نمایشگر با ابعاد مناسب هستند. گوشی لاوا بلیز پرو ضد آب است و همین ویژگی به عنوان یکی از تعیینات فنی منحصربه فرد آن شناخته می گردد. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص بدنه و نمایشگر این گوشی ارائه می گردد.

تعیینات فنی بدنه و نمایشگر گوشی Lava Blaze Pro

  • ابعاد بدنه گوشی لاوا Blaze Pro حدود 8×76.3×8.9 میلی متر (6.49×3.00×0.35 اینچ) است. این ابعاد نشان می دهد که گوشی موبایل لاوا به خوبی در دستان شما جای می گیرد.
  • وزن گوشی موبایل لاوا تنها 187 گرم (6.60 اونس) است و این وزن برای گوشی با ابعاد ذکر شده در فوق اندازه بسیار مناسبی خواهد بود.
  • گوشی لاوا بلیز پرو خرید مناسبی خواهد بود چون از دو سیم کارت نانو سیم همزمان یکی فعال پشتیبانی می نماید.
  • ابعاد نمایشگر در آنالیز گوشی لاوا 6.52 اینچ (102.6 سانتی متر مربع) است. نوع نمایشگر این گوشی از نوع ISP LCD است.
  • نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی موبایل لاوا حدود 81.6% است. این درصد نشان می دهد که گوشی لاوا Blaze Pro دارای اندکی حاشیه است.
  • رزولوشن تصویر در گوشی لاوا 720×1600 پیکسل است و همان طور که در عکس گوشی لاوا می بینید این گوشی وضوح تصویر بالایی دارد.
  • تراکم پیکسلی در این گوشی حدود 269 پیکسل در هر اینچ است. این مقدار تراکم پیکسلی پایین تر از تراکم پیکسلی گوشی های پرچمدار برندهای مطرح است.
  • نرخ نوسازی تصویر در گوشی لاوا 90 هرتز است این در حالی است که برترین نرخ نوسازی تصویر در گوشی های هوشمند 120 هرتز خواهد بود.
  • گوشی موبایل Lava Blaze Pro در رنگ های طلایی، سبز، آبی و نارنجی عرضه شده است.

جدول تعیینات فنی بدنه و نمایشگر گوشی Lava Blaze Pro

تعییناتبدنه و نمایشگر گوشی موبایل لاوا Blaze Pro
ابعاد 164.8x76.3x8.9 میلی متر (6.49x3.00x0.35 اینچ)
وزن 187 گرم (6.60 اونس)
سیم کارتدو سیم کارت نانو سیم همزمان یکی فعال
ابعاد نمایشگر6.52 اینچ (102.6 سانتی متر مربع)
نوع نمایشگرISP LCD
نسبت نمایشگر به بدنهحدود 81.6%
رزولوشن تصویر720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلیحدود 269 پیکسل در هر اینچ
نرخ نوسازی تصویر90 هرتز
رنگ هاطلایی، سبز، آبی و نارنجی

سخت افزار گوشی لاوا بلیز پرو

سخت افزار مهم ترین بخش در گوشی های هوشمند است. یک سخت افزار قدرتمند نشان می دهد که کاربر چه کارهایی را می تواند با گوشی انجام دهد و آیا گوشی هوشمند مورد نظر او از پس کارهای سنگین و اجرای بازی های سنگین بر می آید یا خیر.

یکی از برترین تراشه هایی که برای گوشی های هوشمند پرچمدار استفاده می گردد، تراشه اسنپدراگون است. اما در خصوص گوشی موبایل لاوا باید گفت که از تراشه دیگری استفاده شده است. در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص سخت افزار گوشی های لاوا ارائه می گردد.

تعیینات فنی سخت افزار گوشی Lava Blaze Pro

  • گوشی لاوا بلیز پرو خرید بسیار مناسبی خواهد بود چون این گوشی دارای سیستم عامل به روز است. سیستم عامل گوشی لاوا اندروید 12 بوده و به گفته کمپانی سازنده تا چند سال از آن پشتیبانی خواهد شد.
  • گوشی لاوا بلیز پرو در مبصر کلاس عرضه شده و دارای تعیینات منحصربه فردی است که یکی از آن ها تجهیز این گوشی به تراشه Mediatek MT6765V/CB Helio G37 دوازده نانومتری است. این تراشه به عنوان یک تراشه میانه شناخته می گردد.
  • پردازنده مرکزی گوشی موبایل لاوا هشت هسته ای (چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی Cortex A53 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex A53) است.
  • در آنالیز گوشی لاوا آمده که پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع PowerVR GE8320 است.
  • گوشی های لاوا به اسلات کارت حافظه Micro SDXC مجهز هستند و در نتیجه برای ارتقای سطح حافظه داخلی می توانید از کارت حافظه بهره ببرید. این یک مزیت عالی برای جبران حافظه داخلی کم عرضه شده است.
  • این گوشی تنها دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت است اما به علت پشتیبانی از کارت حافظه Micro SDXC می توانید حافظه داخلی را ارتقا دهید.
  • در آنالیز گوشی لاوا آمده که نوع حافظه در این گوشی از نوع eMMC 5.1 است.

جدول تعیینات فنی سخت افزار گوشی Lava Blaze Pro

تعییناتسخت افزار گوشی موبایل لاوا Blaze Pro
سیستم عاملاندروید 12
تراشهMediatek MT6765V/CB Helio G37 دوازده نانومتری
پردازنده مرکزیهشت هسته ای (چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی Cortex A53 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex A53)
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
کارت حافظه Micro SDXCپشتیبانی می نماید
حافظه داخلی64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت
نوع حافظهeMMC 5.1

دوربین گوشی لاوا بلیز پرو

دوربین یکی از مجذوب نماینده ترین بخش های گوشی های هوشمند برای کاربران امروزی است. آن ها همواره در پی گوشی های هوشمندی هستند که دوربین بهتری داشته تا بتوانند لحظات دلنشین زندگی خود را با برترین کیفیت ثبت نمایند.

عکس گوشی لاوا نشان می دهد که این گوشی دوربین خوبی دارد و کیفیت تصاویر و کیفیت فیلم برداری در آن خوب خواهد بود. گوشی لاوا دارای دو دوربین در پنل پشتی است که در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص آن ها ارائه می گردد.

آگهی های موبایل را در مبصر کلاس ببینید

دوربین اصلی

دوربین 50 مگاپیکسلی واید با سایز پیکسل 0.64 میکرو متر و پشتیبانی از AF

قابلیت های دوربین اصلی

فلاش LED

فیلم برداری دوربین اصلی

فیلم برداری با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه

دوربین دوم

دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو

دوربین سلفی

دوربین 8 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.0

جدول تعیینات فنی دوربین گوشی Lava Blaze Pro

تعییناتدوربین گوشی موبایل لاوا Blaze Pro
دوربین اصلیدوربین 50 مگاپیکسلی واید با سایز پیکسل 0.64 میکرو متر و پشتیبانی از AF
دوربین دومدوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو
قابلیت های دوربین اصلیفلاش LED
فیلم برداری دوربین اصلیفیلم برداری با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
دوبین سلفیدوربین 8 مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/2.0

باتری گوشی لاوا بلیز پرو

باتری شاید نقطه قوت گوشی موبایل لاوا Blaze Pro باشد. این گوشی به یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری مجهز است. باتری قدرتمند نشان می دهد که یک گوشی هوشمند تا چه زمانی شارژ نگه می دارد و از طرفی سرعت شارژ نشان می دهد که آن گوشی در چه مدت زمانی شارژ خواهد شد. مقدار عمر باتری در طول روز برای بسیاری کاربران اهمیت بالایی دارد چون ممکن است همواره به پریز برق دسترسی نداشته باشند.

تعیینات فنی باتری گوشی Lava Blaze Pro

  • گوشی موبایل لاوا به یک باتری لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض مجهز است.
  • ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است که با ظرفیت باتری گوشی های پرچمدار برابری می نماید.

اسپیکر و صدای گوشی لاوا بلیز پرو

اسپیکرهای گوشی موبایل لاوا Blaze Pro قدرت بالایی دارند و به همین علت نیز می توانید موسیقی را با صدایی گیرا گوش داده و فیلم ها را با صدایی شفاف ببینید. یکی از ویژگی های مهم این گوشی پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری هدفون است.

بنابراین می توانید از هندزفری باسیم بهره ببرید. استفاده از هندزفری باسیم مزیت بزرگی برای گیمرها محسوب می گردد چون می توانند در بازی های حساسی مانند کالاف دیوتی صدا را با کمترین مقدار تاخیر دریافت نمایند.

قیمت گوشی لاوا بلیز پرو

گوشی موبایل لاوا Blaze Pro در بازار اروپا با قیمت 130 یورو عرضه شده است. این گوشی تعیینات فنی خوبی دارد و طبق آنالیز گوشی لاوا قیمت گوشی لاوا به صرفه است. قیمت گوشی لاوا Blaze Pro در بازار ایران تابع مواردی چون هزینه گمرکی و حمل و نقل و قیمت روز ارز خواهد بود بنابراین با توجه به اینکه این گوشی هنوز وارد ایران نشده است، قیمت آن به تومان تعیین نیست.

حرف آخر درباره گوشی لاوا بلیز پرو

همان طور که در آنالیز گوشی لاوا Blaze Pro مطالعه کردید، گوشی لاوا بلیز پرو ضد آب است و تعیینات فنی خوبی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این گوشی تراشه قدرتمند مدیاتک است. البته نباید ظرفیت بالای باتری آن را فراموش کنیم. ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی باتری این گوشی نشان می دهد که برای مدت زمان طولانی شارژ نگه می دارد.

در این مقاله کلیه تعیینات فنی گوشی موبایل لاوا شامل بدنه و نمایشگر، سخت افزار، دوربین، باتری و صدا و اسپیکر آنالیز شد با دریافت این اطلاعات و با توجه به قیمت گوشی لاوا می توانید به راحتی برای خرید تصمیم بگیرید.

آگهی های موبایل را در مبصر کلاس ببینید

سوالات متداول درباره گوشی موبایل لاوا Blaze Pro

***

آگهی های موبایل را در مبصر کلاس ببینید
منبع: بلاگ دیوار

به "پرچم هند در گوشی لاوا بلیز پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم هند در گوشی لاوا بلیز پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید