موبایل، تبلت و گجت ها

اپل می خواهد از هوش مصنوعی Gemini گوگل برای آیفون استفاده کند

رقابت هوش مصنوعی به شدت داغ شده و هر شرکت در پی راهی برای استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی در محصولات خود است. در این زمینه می توانیم به سری گوگل پیکسل 8 و سری S24 سامسونگ اشاره کنیم که از قابلیت های هوش مصنوعی جذابی بهره می برند. حالا سامسونگ برای اینکه از...

28 اسفند 1402

اینترنت وای فای خانگی مخابرات چه زمانی گران می شود؟

مخابرات هم افزایش 34 درصدی اینترنت ثابت را تایید کرد تا اینترنت وای فای خانگی یا همان اینترنت ADSL مخابرات با بیشترین مشترک، در آستانه گران شدن باشد.

27 دی 1402

برندی که روی اپل را کم کرد!

زومیت نوشت: سامسونگ توانسته است با غلبه بر اپل، بیشترین سهم را در بازار گوشی آمریکای لاتین به دست آورد.

28 آذر 1402

شاسی بلند پرابهت لکسوس حریف می طلبد، عکس

گجت نیوز نوشت: لکسوس نسل نو شاسی بلند GX را رسماً معرفی کرد. طراحی کاملاً متفاوت مربعی، پیشرانه قوی تر و کابین به روز ویژگی های جی ایکس مدل 2024 هستند.

22 خرداد 1402

باورش سخت است، اما این وسایل عجیب کاربرد رادار دارند!

مجله تصویری سلاح - پیش از اختراع رادار، ارتش های دنیا برای شناسایی دشمن و نظارت بر نیرو های خود به روش های ابتدایی تر دیگری متکی بودند.

19 اردیبهشت 1402

تاریخ اعزام به خدمت مشمولان سربازی اردیبهشت ماه تغییر کرد

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا از تغییر تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه از یکم به چهارم اطلاع داد.

21 فروردین 1402

وارزن موبایل در آینده کاملا جایگزین کال آو دیوتی موبایل خواهد شد

مایکروسافت انتظار دارد که بازی ندای وظیفه موبایل (Call of Duty Mobile) با عرضه نسخه موبایل بازی وارزون (Warzone) از بین برود. بازی ندای وظیفه موبایل یکی از عناوین بسیار پیروز در این پلتفرم است. این بازی در سال 2019 عرضه شد و توانست بیش از 650 میلیون بار دانلود گردد. شرکت...

26 اسفند 1401

گواهی معاینه فنی خودرو الکترونیکی می گردد ، نحوه پذیرش اینترنتی در 8 مرکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران ضمن تشریح برنامه های ستاد از صدور الکترونیکی گواهی معاینه فنی در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

18 بهمن 1401

قیمت گوشی های شیائومی چهارشنبه 28 دی 1401

خبرنگاران- قیمت ردمی نوت 11 که یکی از مدل های محبوب شیائومی در ایران است، با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت به شش میلیون و 700 هزار تومان رسیده. نسخه پرو آن یعنی ردمی نوت 11 پرو را که گزینه بهتری است، تقریبا دو میلیون گران تر می فروشند و خرید آن هشت میلیون و 800...

30 دی 1401

12تا از برترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

بندرعباس یکی از جمله مقاصد ایرانیان برای سفرهای فصل های سرد سال به شمار می رود. باتوجه به دمای هوای این منطقه، پاییز و زمستان از جمله فصل هایی به شمار می روند که هوای بندر عباس مطبوع بوده و افراد بدون نگرانی از بابت گرمازدگی و آفتاب سوختگی در این شهر به...

20 دی 1401

راه های پیدا کردن دوستان نو در کانادا

شروع یک زندگی تازه در کانادا هم هیجان انگیز است هم چالش برانگیز. بسکمک از مهاجرین با ورود به کشوری تازه از دوستان، همکاران و خانواده خود دور می شوند و در فرایند مستقر شدن با مسائل روحی و سختی هایی مواجهه خواهند شد. پیدا کردن دوست در کانادا می تواند کمک...

5 دی 1401

این مردان بی وفا هستند

کسانی که رابطه ای پنهانی را شروع کرده و در حال خیانت هستند را با کمی دقت می توانید شناسایی کنید.

8 آذر 1401

با این روش دیگر محل پارک خودروی خود را گم نمی کنید ، خدمتی ویژه از گوگل مپس

چه از نظر جهت با چالش روبرو شوید، چه قصد کاوش در یک شهر نو را داشته باشید، دانستن اینکه خودروی خود را کجا پارک نموده اید ممکن است، گاهی سخت باشد.

6 آبان 1401

پرچم هند در گوشی لاوا بلیز پرو

گوشی لاوا بلیز پرو یکی از این گوشی های هوشمند است که در سپتامبر 2022 به بازار دنیای عرضه شد. اگر می خواهید بدانید گوشی لاوا بلیز ساخت کدام کشور است؟ باید بگوییم که لاوا یکی از بهترین شرکت های مخابراتی آسیاست. لاوا یک شرکت هندی دارای شرکای چند ملیتی است که...

17 مهر 1401

هجوم مردم به فروشگاه های اپل برای خرید آیفون 14

آیفون 14 بالاخره در سراسر جهان عرضه شده است و همان طور که پیش بینی می شد، مردم برای خرید آن به فروشگاه های اپل یورش برده اند.

28 شهریور 1401

علت خاموش شدن گوشی سامسونگ گلکسی نوت

بارها برای بسیاری از ما این موقعیت پیش آمده است که گوشی هوشمندمان، به شکل ناگهانی خاموش گردد؛ اگر برند گوشی شما سامسونگ و مدل آن گلکسی نوت است و دوست دارید بدانید دلایل خاموش شدن گوشی سامسونگ گلکسی نوت چیست؛ با ما همراه باشید.

14 مرداد 1401

خوردنی های تهران از فست فود تا شیرینی و کباب

انتخاب از بین این همه رستوران، فست فود، بستنی فروشی و… کار آسانی نیست. در طول سفر به تهران، فقط کافی ست، فکر کنید هوس خوردن کدام یک از خوردنی های تهران را نموده اید، خبرنگاران برای شما پیشنهاد های خوشمزه ای داریم.

11 مرداد 1401

مقایسه بیسو T3 با جک S5 و هاوال H2

بیسو T3 هنوز خودروی جوانی است و تازه 2 سال است در خط فراوری صنعتی قرار گرفته است. بااین حال شرکت بیسو اتو با برنامه ای مدون برای توسعه سریع وارد بازار شده و میخواهد تا سال آینده حسابی بر تعداد محصولات خود بیافزاید.

6 مرداد 1401

چه چیزی باعث میگرن می شود و چگونه می توان آن را متوقف کرد؟

افرادی که به میگرن مبتلا می شوند ممکن است دقیقا ندانند چه چیزی باعث میگرن می شود، اما می دانند که حمله میگرنی بعدی آنان ممکن است به زودی رخ دهد و تکرار شود.

31 تیر 1401

خداحافظی کاپیتان آمریکا با آیفون 6S: دلم برای دکمه هوم تنگ می گردد

طبیعتاً اگر ما بازیگران مشهوری بودیم و در پردرآمدترین فیلم های تمام ادوار تاریخ به ایفای نقش می پرداختیم، همواره برترین و جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژی را برای خودمان خریداری می کردیم، اما ظاهراً این قضیه در خصوص کریس ایوانز، بازیگر معروف آمریکایی...

30 تیر 1401
تعداد: (82)