یارانه یاری معیشتی خانواده های عربستانی ماهی 9 میلیون تومان

به گزارش مبصر کلاس، خبرنگاران : دولت عربستان سعودی برای مقابله با افزایش قیمت ها در این کشور، 20 میلیارد ریال سعودی معادل پنج میلیارد و 300 میلیون دلار منابع اقتصادی برای یاری به شهروندان اختصاص داد.

یارانه یاری معیشتی خانواده های عربستانی ماهی 9 میلیون تومان

به گزارش شفقنا ، دولت عربستان سعودی روز دوشنبه 13 تیرماه برای مقابله با افزایش قیمت ها در این کشور، 20 میلیارد ریال سعودی معادل پنج میلیارد و 300 میلیون دلار منابع اقتصادی برای یاری به شهروندان اختصاص داد.این بسته یاریی برای مقابله با اثرات افزایش قیمت ها بر زندگی شهروندان عربستان تصویب شده است.نیمی از رقم یاد شده برای مشمولین بیمه اجتماعی و برنامه حساب شهروندی اختصاص خواهد یافت.

برنامه حساب شهروندی دربرگیرنده یارانه های نقدی است که دولت عربستان از دسامبر 2017 به صورت ماهانه به حساب بانکی شهروندان واریز می نماید.هر خانوار عربستانی ماهانه به طور میانه بیش از 280 دلار یارانه نقدی دریافت می نماید که معادل 1055 ریال عربستان و حدود 9 میلیون تومان ایران است.

این رقم بسته به شمار افراد خانواده و سطح عایدی آن ها تغییر می نماید.اختصاص بیش از پنج میلیارد دلار یاری اقتصادی بیشتر به شهروندان در حالی است که نرخ تورم در عربستان کمتر از 2.5 درصد است.

منبع: توریسم آنلاین

به "یارانه یاری معیشتی خانواده های عربستانی ماهی 9 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه یاری معیشتی خانواده های عربستانی ماهی 9 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید