12تا از برترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

به گزارش مبصر کلاس، بندرعباس یکی از جمله مقاصد ایرانیان برای سفرهای فصل های سرد سال به شمار می رود. باتوجه به دمای هوای این منطقه، پاییز و زمستان از جمله فصل هایی به شمار می روند که هوای بندر عباس مطبوع بوده و افراد بدون نگرانی از بابت گرمازدگی و آفتاب سوختگی در این شهر به گردش بپردازند. اگر از جمله افرادی هستید که بندرعباس را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نموده اید پیشنهاد میکنیم تا سرانجام با خبرنگاران همراه باشید تا برترین رستوران های محلی بندرعباس را به شما معرفی کنیم و بتوانید در طول سفر خود در این شهر شکم گردی بی نظیری را نیز تجربه کنید.

12تا از برترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

برای مشاهده نو ترین قیمت های بلیط هواپیما در سایت مبصر کلاس کلیک کنید:

چه غذاهایی را میتوان در سفر به بندرعباس تجربه کرد؟

قبل از معرفی برترین رستوران های بندرعباس بهتر است تا با غذاهای متفاوتی که در این شهر میتوانید آنها را در کنار سایر غذاهای رایج کشور میل کنید آشنا شوید. از جمله این غذاها میتوان به قلیه ماهی، میگو سوخاری و میگو کاری اشاره کرد که میل کردن هر یک از آنها میتواند تجربه خاصی برای شما رقم بزند.

رستوران بادگیران یکی از برترین رستوران های بندرعباس

اولین رستوران معروف بندرعباس با نام رستوران بادگیران شناخته می گردد. این رستوران که در مجموعه پذیرایی و تفریحی بادگیران واقع شده است در منوی خود انواع غذاهای سنتی ایرانی و دریایی را در اختیار مشتریان قرار میدهد، ماهی شیر، میگو و قلیه ماهی از جمله مطرح ترین غذاهای دریایی مطرح ارائه شده در این رستوران است.

نشانی: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، 400 متر داخل کوچه

تلفن:07633685842 گ

رستوران داریوش

با مراجعه به رستوران داریوش به عنوان دومین رستوران برتر بندرعباس شاهد فضا و چیدمانی سنتی خواهید بود. در کنار سایر غذاهای رایج کباب و جوبه، میرزاقاسمی و کشک بادمجان نیز برای علاقه مندان به این غذاها در نظر گرفته شده است.

نشانی: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی

تلفن: 07633592076

رستوران فانوس

اگر مایلید تا در جنوب ایران هم فرصت میل کردن غذاهای ایرانی و هم فست فود را داشته باشید رستوران فانوس به عنوان یکی از برترین رستوران های بندرعباس این امکان را برای شما فراهم آورده است تا ناهارهای سنتی و شام های فست فودی را تجربه کنید. در کنار این ویژگی بهره مندی از موسیقی زنده یکی از جمله ویژگی های این رستوران است که جذابیت حضور و سرو غذا در آن را دو چندان نموده است.

نشانی: بندرعباس، میدان 17 شهریور، روبه روی سیتی سنتر

تلفن: 07632254501

رستوران سنتی ستاره جنوب

در مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب بندرعباس رستورانی سنتی واقع شده است که از شما پس از خریدی طولانی پذیرایی خواهد کرد. رستوران سنتی ستاره جنوب در کنار پذیرایی با غذاهای متنوع، کافی شاپ و چای خانه نیز دارد. شعبه ای دیگر از رستوران سنتی ستاره جنوب در قشم قرار گرفته است و در زمانی که به جزیره قشم سفر کردید نیز میتوانید خاطره ای که در این رستوران ساخته اید را بازسازی کنید.

نشانی: بندرعباس، بلوار طالقانی، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب، طبقه سوم

تلفن: 07632235031

برترین رستوران های بندرعباس - رستوران ایتالیایی روژه

در پی سرو غذاهای ایتالیایی در بندرعباس هستید؟ رستوران ایتالیایی روژه یکی از جمله رستوران هایی است که در کنار غذاهای دریایی رایجی که در بندرعباس وجود دارد غذاهای کشور ایتالیا را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. برای بازدید و سرو غذا از این رستوران که به عنوان یکی از برترین رستوران های بندرعباس نیز شناخته می گردد میتوانید به آدرسی که در ادامه قرار داده شده است مراجعه کنید.

نشانی: بندرعباس، رسالت شمالی، چهارراه پردیس، تقاطع طلوع

تلفن: 07633740036

برترین رستوران های بندرعباس - سفره خانه مجلل

برای رسیدن به سفره خانه مجلل ضروری است تا مقداری از شهر بندرعباس خارج شوید، در این سفره خانه میتوانید از محیط چای خانه، کافی شاپ در کنار موسیقی زنده استفاده کنید.

نشانی: بندرعباس، کیلومتر 3 جاده میناب

رستوران سامکو

از رستوران سامکو در کنار برترین رستوران های بندرعباس یاد میگردد، در کنار این مورد از این رستوران به عنوان یکی از رستوران های گران قیمت بندرعباس حساب می گردد اما بسیاری از افرادی که در این رستوران وعده غذایی را سرو نموده اند به این نکته اشاره کرده اند که قیمت بالای غذای آن در برابر کیفیتی که ارائه می دهد ارزش مالی دارد.

نشانی: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

برترین رستوران های بندرعباس - رستوران امپراطور

اگر در پی رستورانی با محیط داخلی دلباز هستید رستوران امپراطور یکی از جمله رستوران هایی که سبک دکوراسیونش میتواند نظر شما را از این بابت جلب نماید. غذاهای ارائه شده در این رستوران در دو دسته غذاهای ایرانی و فست فود تقسیم بندی می گردد که بنا به سلیقه و ذائقه خود میتوانید از هر یک از آنها سفارش دهید.

نشانی: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر

تلفن: 07633755914

رستوران سیب

به غذاهای گریل شده علاقه دارید؟ رستوران سیب بندرعباس به عنوان یکی از جمله برترین رستوران های بندرعباس در خدمت شما خواهد بود تا انواع خوراکی های گریل شده دریایی را برای شما سرو کند و آنها را در سفرتان به بندرعباس تجربه کنید.

نشانی: بندرعباس، خیابان برق

برترین رستوران های بندرعباس - رستوران بندر

رستوران بندر به عنوان یکی از جمله برترین رستوران های بندر عباس شناخته می گردد. این رستوران به بیشتر به علت سرو غذاها با مواد اولیه تازه و به روز معروفیت دارد این قابلیت را دارد تا در کنار چیدمان ساده دکوراسیون خود بی نظیرترین و خوشمزه ترین غذاهایی که در بندرعباس میتوانید میل کنید را در اختیارتان قرار دهد.

نشانی: بندرعباس، فلکه یادبود، جنب بازار ماهی فروش ها

رستوران هایدا

از رستوران هایدا به عنوان یکی از رستوران های تخصصی در زمینه سرو ماهی یاد میگردد. در این رستوران عنوان غذاهایی که پایه آنها ماهی است طبخ می گردد. اگر به غذاهای دریایی به خصوص آنها که با پایه ماهی درست می شوند علاقه دارید این رستوران یکی از برترین رستوران های بندرعباس برای شما به شمار میرود.

برترین رستوران های بندرعباس - رستوران آلا تی تی

به جنوب سفر نموده اید اما دلتان غذای شمالی قصد دارد؟ رستوران آلا تی تی درست برای همین منظور در بندرعباس دایر شده است تا طعم غذاهای شمالی را به ساکنین جنوب ایران ارائه نماید. اگر به غذای شمالی علاقه دارید این رستوران نیز برترین رستوران در بندرعباس برای شما به شمار می رود.

برترین رستوران های بندرعباس - آقای ماکارونی

اگر از علاقه مندان به ماکارونی و پاستا هستید آقای ماکارونی بندرعباس یکی از جمله رستوران های تخصصی در زمینه تهیه ماکارونی، لازانیا و پاستا به شمار می رود که میتواند متفاوت ترین طعم این غذای لذیذ را در اختیار شما قرار دهد.

نشانی: بندرعباس، رو به روی بیمارستان بچه ها، مجتمع نخل، ورودی 3

سفر به بندرعباس با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن

مطمئنا با مطالعه این مطلب دلتان هوس یک سفر تفریحی به بندرعباس و تجربه طعم بی نظیر و بی مانند غذاهای جنوبی این شهر را نموده است. برای اینکه سفری کم هزینه و مالی به بندرعباس داشته باشید روش های مختلفی وجود دارد که شما را به مقصودتان می رساند. یکی از جمله مالی ترین تصمیماتی که در این خصوص میتوانید بگیرید خرید تور بندرعباس مبصر کلاس است. با خرید این تور فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری بندرعباس را در کنار تجربه سرو وعده های غذایی در برترین رستوران های بندرعباس را خواهید داشت. در کنار تمام این مزایا هزینه مناسبی نیز برای سفر خود پرداخت خواهید کرد و با کمترین چالش یک سفر لذت بخش را تجربه خواهید نمود.

منبع: الی گشت

به "12تا از برترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12تا از برترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید