ارتش انگلیس در حمل سوخت یاری می نماید

به گزارش مبصر کلاس، انگلیس از دوشنبه هفته جاری برای یاری به رساندن سوخت به پمپ بنزینها و برطرف کمبود راننده وسایل نقلیه سنگین، از حدود 200 پرسنل تانکر نظامی که 100 نفر آنها راننده هستند، استفاده خواهد نمود.

ارتش انگلیس در حمل سوخت یاری می نماید

به گزارش مبصر کلاس، بسیاری از پمپ بنزینهای انگلیس پس از سپری کردن یک هفته پر هرج و مرج که با خرید وحشت زده، دعوا در پمپ بنزینها و احتکار سوخت در بطریهای آب به اوج رسید، روز آدینه همچنان بدون سوخت بودند. گفته می گردد کمبود شدید راننده کامیون سنگین دلیل مختل شدن زنجیره تامین به مرز بحرانی شده است.

وزیران دولت بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در روزهای گذشته اصرار داشته اند که این بحران مهار یا حتی تمام شده است اما فروشندگان سوخت می گویند بیش از 200 پمپ بنزین بدون سوخت بوده و گزارشگران رویترز در سراسر لندن و جنوب انگلیس گزارش نموده اند دهها پمپ بنزین همچنان تعطیل مانده اند.

دولت انگلیس اعلام نموده که پرسنل نظامی در حال حاضر تحت تعلیم در سراسر این کشور هستند. بن والاس، وزیر دفاع انگلیس گفت: اگرچه اوضاع تثبیت شده است، نیروهای نظامی ما برای پر کردن جاهای خالی مهم حضور دارند و با حمایت از صنعت برای رساندن سوخت به جایگاههای فروش، به حفظ رفت و آمد در کشور یاری می نمایند.

دولت انگلیس یکشنبه گذشته بیان کرد میخواهد ویزا موقتی برای پنج هزار راننده کامیون خارجی و 5500 کارگر مرغداری به منظور برطرف کمبود نیرو صادر کند. برخی از رانندگان کامیون بیان کرد این ویزا را قبول نخواهند کرد زیرا مدت آن کوتاه است.

بر اساس گزارش رویترز، برنامه های دولت انگلیس روز آدینه تغییراتی پیدا کرد تا امکان حضور فوری 300 راننده تانکر سوخت به صورت موقتی در انگلیس فراهم گردد. این 300 نفر که بخشی از پنج هزار نفر پیش بینی شده هستند، می توانند تا انتها مارس سال 2022 در انگلیس کار نمایند. بعلاوه 4700 نفر دیگر می توانند از اواخر اکتبر وارد شده و تا فوریه سال 2022 این کشور را ترک نمایند. دولت انگلیس اعلام نموده که 5500 کارگر مرغداری می توانند از اواخر اکتبر وارد کشور شوند و تا انتها دسامبر بمانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارتش انگلیس در حمل سوخت یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش انگلیس در حمل سوخت یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید