انتخاب و خرید مبل در بین سبک های مختلف

به گزارش مبصر کلاس، یکی از مهم ترین مواردی که قبل از خرید مبل باید به آن توجه کرد سبک های مختلف مبلی است. امروزه می بینیم که در صنعت مبلمان سبک های مختلفی فراوری می شوند اما به طور کلی مبلمان به سه دسته کلاسیک ، سلطنتی و راحتی تقسیم می شوند که هر کدام از این سبک ها ویژگی های خاص خود را دارد. معمولا قبل از خرید باید به سبک مورد نظر خود توجه داشت و از قبل سبک مورد نظر خود را معین کرد. معین کردن سبک مورد نظر خرید را برای شکا عزیزان راحت تر خواهد نمود. هنگامی که از تمامی سبک ها اطلاعات کافی داشته باشید می توانید مبل مورد نظر خود را بهتر تشخیص داده و انتخاب مناسب تری داشته باشید. با ما همراه باشید تا در ادامه به آنالیز بیشتر این سبک ها بپردازیم.

انتخاب و خرید مبل در بین سبک های مختلف

مبلمان سلطنتی و اطلاعات کافی در خصوص این سبک

یکی از سبک های پرطرفدار و بینظیر مبل استیل و یا همان سلطنتی است که امروزه در دکوراسیون های رسمی بسیار زیاد چیدمان می شوند و جلوه باشکوهی را به ارمغان می آورد. مبل های سلطنتی دارای ظاهر پر زرق و برقی می باشد به این صورت که منبت کاری و کنده کاری زیادی روی آن اجرا می گردد که این منبت ها هنر دست و یا دستگاه می باشد. از لحاظ وزنی نیز این سبک جزء مبل های سنگین قرار می گیرد. چوب های مصرفی در ساخت مبل سلطنتی معمولا راش و گردو می باشد که دارای کیفیت و استحکام بسیار بالایی هستند. نشیمن مبل های سلطنتی کمی خشک است این ساختار به علت طراحی آن می باشد که معمولا می بینیم مبل های سلطنتی برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده طولانی مدت از آن احساس نامناسبی را به وجود می آورد. طراحی و منبت کاری مبلمان سلطنتی در تمامی قسمت های این سبک وجود دارد و همین امر موجب بالا بودن هزینه آن نسبت به دیگر سبک ها می گردد.

مبلمان کلاسیک و اطلاعاتی در خصوص این سبک

یکی از سبک های که امروزه نسبت به طراحی خاصی که دارد بین افراد محبوب و پر فروش است مبلمان کلاسیک می باشد. مبل کلاسیک سبکی خاص است که دارای طراحی سبک و کم منبتی می باشد به صورتی که نشیمن راحت و ظاهر بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد. طراحی زیبا و نشیمن مناسب مبل کلاسیک سبب شده است که برای پذیرایی از مهمان بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد. از لحاظ هزینه این محصول نسبتا قیمت معقولی دارد و در بین گزینه ها این سبک جلوه باشکوه و قیمت مناسبی دارد. معمولا چوب مصرفی برای ساخت این مبلمان از نوع راش است که کیفیت و کارایی بسیار عالی دارد.

مبلمان راحتی و اطلاعاتی در خصوص این سبک

در سبک های مدرن امروزی و در فهرست جهیزیه خیلی ها می بینیم که مبل راحتی گزینه خرید خیلی ها می باشد.

از همین رو این سبک با وجود تنوع بالا و قیمت مناسب برترین گزینه خرید می تواند باشد. سبک مبل راحتی همان طور که از نامش پیداست باید راحت و مناسب طراحی گردد. مبل راحتی بیشتر از پارچه تشکیل شده است و در نمای ظاهری آن بیش از 90 در صد پارچه می بینید. چوب های مقاومی نظیر چوب روس برای ساخت کلاف این محصول بکار گرفته می گردد. مبل راحتی برای استفاده های روزمره و طولانی مدت کاملا استاندارد می باشد.

این سبک از مبلمان در مدل های مختلف نظیر تخت خواب شو ، ال ، چستر و… فراوری می شوند که متناسب با احتیاج و سلیقه تان می توانید برترین انتخاب را داشته باشید.

تعیین کردن گزینه های خرید

گزینه های مختلفی در راستای خرید وجود دارد که با تعیین کردن تمامی آن ها می توانید برترین را برای خود رقم بزنید. قبل از خرید هدف از استفاده مبلمان را تعیین کنید مثلا برای پذیرای مبل سلطنتی و برای استفاده روزمره و دورهمی خانوادگی مبل راحتی رواج بیشتری دارد. با توجه به میزان و فضای که در اختیار دارید مبلمان را انتخاب و خریداری نماید به این صورت که مبل راحتی بیشتری برای فضا های کوچک و مبل های سلطنتی ، کلاسیک برای فضا های بزرگ چیدمان می گردد. فاکتور های زیادی قبل از خرید مبل وجود دارد که اگر نگاهی به آن ها داشته

باشید انتخاب مناسب تری خواهید داشت.

جمع بندی

همان طور که گفته شد برای تکمیل کردن دکوراسیون مبلمان نقش اساسی دارد از همین رو این محصول دارای سبک های مختلفی نظیر سلطنتی ، کلاسیک و راحتی می باشد. هر یک از سبک های مبلمان دارای ویژگی های خاصی هستند و در تنوع بسیار بالا به بازار فروش ارائه می شوند. توجه داشته باشید که قبل از خرید توجه به فاکتور های مهم داشته باشید تا برترین انتخاب را برای تکمیل کردن دکوراسیون خود انجام دهید.

منبع: فوت و فن

به "انتخاب و خرید مبل در بین سبک های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب و خرید مبل در بین سبک های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید