برترین قیمت خرید فرش کناره ماشینی فانتزی

به گزارش مبصر کلاس، کناره فرش برای پوشاندن فضاهای خالی خانه به ویژه راهروها و راه پله ها استفاده می گردد و در طرح و رنگ های مختلف وجود دارد. این نوع فرش ها در دو نوع ماشینی و دستباف عرضه می شوند که قیمت کناره فرش را متغییر می نماید. فرش کناره فانتزی یکی از انواع برتر کناره فرش است که دارای رنگ های شاد و زیبا است و طرح های متنوعی در آن مورد استفاده قرار داده شده است.

برترین قیمت خرید فرش کناره ماشینی فانتزی

به چه فرشی، کناره فرش می گویند؟

فرش برشی یا کناره فرش نوعی فرش کشیده و بلند است که طول آن معمولا چند برابر عرض آن است و کاربردهای مختلفی می تواند داشته باشد. به کناره فرش، فرش راهرویی نیز می گویند به علت اینکه معمولا در راهروها و راه پله ها از آن استفاده می گردد؛ ولی می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشند. حتی می توان از فرش کناره در اتاق خواب، ورودی خانه و آشپزخانه نیز استفاده کرد.

این نوع فرش ها به علت اینکه معمولا در راهروها واقع شده اند بیشتر کثیف می شوند و احتیاج به شست و شوی بیشتری دارند پس باید با بهترین نوع الیاف تهیه شده باشند تا با گذشت زمان ماهیت خود را از دست ندهند. کناره ماشینی در طرح و رنگ فرش های بزرگ نیز فراوری می گردد تا به صورت ست به فروش برسد. افراد زیادی از زیراندازهایی با جنس های مختلف مانند گلیم، نمد و گبه و ... استفاده می نمایند که درصورت هماهنگی به دکوراسیون می تواند زیبایی خانه را چند برابر کند. فرش کناره فانتزی، مدرن و کلاسیک در طرح و رنگ باهم متفاوت هستند که در ادامه برسی می کنیم.

انواع برتر فرش کناره

طرح های مختلفی برای کناره فرش وجود دارد که آن را به انواع مختلف کلاسیک، فرش کناره فانتزی، فرش کناره مدرن، شگی و تشریفاتی تقسیم می نماید که در طرح، ابعاد و الیاف متفاوت هستند. کناره فرش از نظر سایز به صورت 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه تقسیم می گردد و سایز آن بر روی قیمت کناره فرش تاثیر می گذارد و با بالا رفتن شانه فرش قیمت نیز افزایش می یابد.

فرش کناره کلاسیک

طرح فرش کناره سنتی یا کلاسیک از گذشته وجود د اشته و شامل طرح های قدیمی ایرانی می گردد. کشور ایران در صنعت فرش بافی پیشینه طولانی دارد و طرح های مختلفی مانند طرح های شکاری، خشتی، گلدانی، درختی، گل افشان، لچک ترنج و ... شامل طرح های کلاسیک و سنتی فرش و کناره فرش می شوند. فرش کناره کلاسیک برای دکوراسیون هایی که به سبک سنتی هستند بسیار مناسب است.

فرش کناره فانتزی

فرش کناره فانتزی مخالف با حسی است که از طرح های کلاسیک دریافت می کنید و رنگ و حس مدیرنیته در آن کاملا قابل تشخیص است. در فرش کناره فانتزی رنگ بندی بسیار شاد و خلاقانه است و از طرح های انتزاعی و هندسی در آن استفاده می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد انواع کناره فرش مثل شگی و تشریفاتی می توانید به سایت تک فرش که یکی از بهترین و متنوع ترین کناره فرش ها را ارائه می دهد مراجعه کنید.

قیمت کناره فرش

قیمت کناره فرش می تواند با تغییر متراژ، روش فراوری، الیاف، طرح و ... تغییر کند؛ اما قیمت کناره فرش نسبت به فرش پایین تر است و می تواند گزینه بهتر و کم هزینه ترین نسبت به فرش باشد. ماشینی و دستباف بودن فرش بر روی قیمت آن اهمیت بالایی دارد؛ معمولا قیمت کناره فرش ماشینی نسبت به دستباف پایین تر است.

فروشگاه تک فرش بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید کناره فرش مناسب برای دکوراسیون های مختلف است و در 24 ساعت شبانه روز خدمات مختلفی را مانند ثبت سفارش و پشتیبانی ارائه می دهد. فروشگاه آنلاین تک فرش انواع کناره فرش ها مانند کناره فرش فانتزی و دستباف، کناره فرش مدرن و کلاسیک و ... را بهترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ارائه می دهد تا زیبایی و آرامش بیشتری برای خانه شما ایجاد کند.

منبع: تک فرش https://takfarsh.com /

منبع: فرارو

به "برترین قیمت خرید فرش کناره ماشینی فانتزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین قیمت خرید فرش کناره ماشینی فانتزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید