تخصیص یک هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه روستا های لرستان

به گزارش مبصر کلاس، معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان گفت: یک هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه و اشتغال پایدار روستا های استان با هدف افزایش مهاجرت معکوس سرمایه گذاری شد.

تخصیص یک هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه روستا های لرستان

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان روز آدینه در آیین روز روستا و عشایر در روستای تقی آباد بخش زاغه خرم آباد اظهار کرد: 35 درصد مردم لرستان در روستا ها زندگی می نمایند که در گذشته این رقم بیشتر بود بنابراین باوجود ارائه خدمات در روستاها، انحراف توسعه انجام شده است.

ابراهیمی گفت: اگر بخشی از اعتبارات به سمت اشتغال پایدار سوق داده می شد این اتفاق صورت نمی گرفت چراکه روستا های لرستان بسیار مستعد و با ظرفیت هستند.

او اضافه نمود: تا به امروز یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار در حوزه روستایی لرستان سرمایه گذاری شده و در راستای برنامه های دولت سیزدهم در این استان اقدامات قابل قبولی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری لرستان با اشاره به اختصاص پنج هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات تبصره ای به لرستان در امسال اظهار کرد: بسیاری از این تسهیلات در روستا ها صرف می گردد و موجب اشتغال خواهد شد که طرح های محرومیت زدایی، توسعه باغات در اراضی شیبدار، تهیه و تدوین سند توسعه روستایی از مهمترین اقدامات خواهد بود.

ابراهیمی بیان نمود: بسیاری از تولیدات ناخالص ملی و کشاورزی مربوط به روستا است بنابراین باید مهاجرت معکوس در لرستان رخ دهد و مانع مهاجرت روستاییان به شهر ها شویم.

مبصر کلاس لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تخصیص یک هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه روستا های لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص یک هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه روستا های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید