تولسی گابارد: هرگونه اقدام نظامی آمریکا، منطقه را به جهنمی مبدل می کند

به گزارش مبصر کلاس، یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا نسبت به هرگونه اقدام نابخردانه آمریکا در غرب آسیا هشدار داد.

تولسی گابارد: هرگونه اقدام نظامی آمریکا، منطقه را به جهنمی مبدل می کند

به گزارش گروه بین الملل مبصر کلاس، یکی از نامزدهای دموکرات انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا در گفت وگو با یک شبکه خبری آمریکایی نسبت به پیامدهای هرگونه درگیری نظامی ایالات متحده با ایران هشدار داد.

تولسی گابارد نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا سه شنبه در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت، ایالات متحده باید در واکنش به حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودی، با احتیاط عمل کند.

وی با اشاره به پیامدهای تعرض آمریکا علیه ایران گفت، خطر تداوم اقدام متقابل وجود دارد و درگیری با ایران هیچ فایده ای نخواهد داشت.

کارشناسان معتقدند سیاستمداران حزب دموکرات و جمهوری خواه علی رغم اختلاف بر سر روش های محدود کردن مولفه های قدرت ایران، درباره اصل این هدف هم نظر و هم داستانند.

نامزد انتخابات 2020 آمریکا در بخش دیگر این گفت وگو گفت، این اقدام خاورمیانه را به جهنم مبدل می کند و زندگی آمریکایی ها و مالیات دهندگان آمریکایی را به خطر انداخته و بحران پناهندگان در منطقه را افزایش می دهد. این اقدام به نفع منافع ما یا دیگران نیست.

گابارد شب گذشته نیز در توییتی نوشت، اگر من رئیس جمهور شوم مجددا به توافق هسته ای ایران باز می گردم و به تحریم ها علیه این کشور انتها می دهم. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "تولسی گابارد: هرگونه اقدام نظامی آمریکا، منطقه را به جهنمی مبدل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولسی گابارد: هرگونه اقدام نظامی آمریکا، منطقه را به جهنمی مبدل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید