جدیدترین تلفن های پاناسونیک

به گزارش مبصر کلاس، اگر به دنبال خرید تلفن بیسیمی با ظاهر مدرن و قابلیت های جدید هستید، تلفن های بیسیم پاناسونیک با ظاهری مدرن و شیک و قابلیت های بالا، موارد مناسبی برای خرید تلفن هستند.

جدیدترین تلفن های پاناسونیک

به گزارش مبصر کلاس، بنا بر اعلام ایده آل گستر، اگر به دنبال خرید تلفن بی سیمی با ظاهر مدرن و قابلیت های جدید هستید در ادامه با ما همراه باشید تا دو مدل از جدیدترین تلفن های برند پاناسونیک که مجهز به پیشرفته ترین قابلیت های مربوط به تلفن های ثابت است، آشنا کنیم:

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-PRS110

تلفن بی سیم PRS110 یکی از جدیدترین مدل های ساخت برند پاناسونیک است. اگر گوشی بی سیم این مدل را ببینید، در نگاه اول ممکن است آن را با تلفن همراه اشتباه بگیرید. وجود صفحه نمایش رنگی در این مدل آن را نسبت به مدل های قدیمی تر متمایز می کند. نمایشگر 2/2 اینچی رنگی PRS110 از منوی آیکونی بهره می برد که حتی افرادی که توانایی فهمیدن زبان انگلیسی را ندارند می توانند با استفاده از شکل های راهنما به راحتی از این تلفن و امکانات آن استفاده کنند. دکمه های نرم این گوشی بی سیم شماره گیری راحتی را فراهم کرده که شما می توانید با فشردن آرام هر کدام از کلیدها اقدام به شماره گیری کنید. وزن سبک و ابعاد جمع وجور این مدل تلفن، تجربه مکالمه ای راحت و بدون اذیت شدن دست را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شما می توانید شماره های مزاحم را در لیست کال بلاک این مدل اضافه کنید تا دیگر نتوانند با شما تماس بگیرند. بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0 در این مدل باعث حفظ امنیت تماس در سطح بالا شده است. علاوه بر این، وجود این فناوری باعث عدم تداخل این دستگاه با سایر دستگاه های بی سیم شده و احتمال نویز را از بین می برد. یکی از جدیدترین قابلیت های تعبیه شده در این تلفن امکان روم مانیتورینگ است که می تواند شما را از وضعیت اتاقی که گوشی بی سیم در آن قرار گرفته است با خبر کند. با قرار دادن گوشی در حالت مانیتورینگ در صورت تشخیص صدای بلند یا مشکوک، بی سیم به بیس آلارم می فرستند و وضعیت را اطلاع رسانی می کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGK210

ظاهر این تلفن بسیار متفاوت است و اگر برای اولین بار آن را روی پایه ببینید به سختی می توانید حدس بزنید که این دستگاه، تلفن بی سیم است. این مدل در دو رنگ مشکی و سفید براق به شکل استوانه طراحی شده که گوشی بی سیم با یک مکانیزم بسیار ساده باز می شود و از پایه اصلی جدا می شود. وجود تکنولوژی ECO در تلفن بی سیم K210 می تواند مصرف انرژی را تا درصد بالایی کاهش دهد؛ اما فعال کردن این حالت برد تلفن را کاهش می دهد. به زبان ساده حالت اکو باعث کاهش سیگنال های تولیدی توسط تلفن می شود که می تواند برای سلامتی انسان و محیط زیست هم ضرر کمتری ایجاد کند.

وجود نور پس زمینه سفید که هم برای صفحه کلید و هم نمایشگر اصلی به کار گرفته شده می تواند به بهبود خوانایی تحت هر شرایط نوری کمک کند. وجود اسپیکر می تواند مکالمه دست آزاد را برای شما فراهم کند تا بتوانید در حال مکالمه به کارهای دیگر خود برسید. باتری این مدل از قدرت فوق العاده بالایی برخوردار است که نیاز به شارژ مجدد روزانه را نسبت به سایر مدل ها کاهش داده است. با 7 ساعت گذاشتن بی سیم روی پایه این گوشی فول شارژ می شود و در این حالت می تواند 18 ساعت مکالمه و یا 200 ساعت حالت آماده به کار را پشتیبانی کند.

باید توجه داشت که پس از انتخاب مدل مناسب، خرید از فروشگاه ها و مراکز معتبر از مهم ترین مراحل خرید دستگاه های الکترونیکی است. اگر به دنبال خرید محصولات مخابراتی امنیتی پاناسونیک هستید، می توانید به شرکت ایده ال گستر، کنندگی پاناسونیک در ایران مراجعه کنید. تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت اصل و دارای یکسال گارانتی و10 سال خدمات پس از فروش می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شرکت ایده آل گستر، کنندگی پاناسونیک در تهران به آدرس خیابان مطهری- خیابان فجر- کوچه ماگنولیا- پلاک 11 و یا به وب سایت idehal.org این مجموعه مراجعه کنید. همچنین می توانید با شماره 02181010 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جدیدترین تلفن های پاناسونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تلفن های پاناسونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید