حامد حدادی: صحبت هایی برای بازگشت به تیم ملی مطرح شد اما فعلا خبری نیست، شرطی برای فدراسیون نگذاشتم

به گزارش مبصر کلاس، عضو تیم ملی بسکتبال گفت: صحبت هایی برای بازگشت به تیم ملی مطرح شد اما تصمیمی گرفته نشده و فعلا خبری نیست. در مجموع مسئله ای نبوده و نیست.

حامد حدادی: صحبت هایی برای بازگشت به تیم ملی مطرح شد اما فعلا خبری نیست، شرطی برای فدراسیون نگذاشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی مبصر کلاس، حامد حدادی در خصوص اینکه رئیس کمیته ملی المپیک اعلام نموده حدادی به تیم ملی بازمی گردد و مسئله ای ندارد، گفت: صحبت هایی مطرح شد اما تصمیمی گرفته نشده و فعلا خبری نیست. در مجموع مسئله ای نبوده و نیست و باید دید جلسه بعدی چه می گردد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون با شما برای بازگشت صحبت نموده یا خیر، گفت: امروز طباطبایی رئیس فدراسیون را دیدم و صحبت هایی شد و قرار شد در یک فرصت جلسه بگذاریم.

حدادی در خصوص اینکه آیا شرط بازگشت شما حضور ارسلان کاظمی است یا خیر، تاکید نمود:برای فدراسیون شرطی نگذاشتم. یکسری اتفاقات افتاد و ارسلان جلو افتاد و در نهایت بیرون ماند اما مسئله بازگشت او به تیم ملی با تصمیم فدراسیون است. او بازیکن خوبی است و مطمئنا می تواند با حضورش در تیم ملی یاری کند.

وی با اشاره به اینکه موزه خوبی در کمیته فدراسیون افتتاح شده خاطر نشان کرد: نباید به مسائل حاشیه ای دامن زد. قهرمانان مدال های خود را اهدا کردند و باید به این مسائل بپردازیم. خود من نگران بودم اگر روزی بسکتبال را کنار بگذارم شاید فراموش شویم اما با این موزه اتفاقات خوبی خواهد افتاد و قهرمانان ما ماندگار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حامد حدادی: صحبت هایی برای بازگشت به تیم ملی مطرح شد اما فعلا خبری نیست، شرطی برای فدراسیون نگذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حامد حدادی: صحبت هایی برای بازگشت به تیم ملی مطرح شد اما فعلا خبری نیست، شرطی برای فدراسیون نگذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید