دولت عراق واردات 29 محصول کشاورزی را ممنوع اعلام نمود

به گزارش مبصر کلاس، نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: بر اساس اعلام دولت عراق واردات 29 قلم محصول کشاورزی به این کشور ممنوع شده است.

دولت عراق واردات 29 محصول کشاورزی را ممنوع اعلام نمود

به گزارش از ، شهلا عموری نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: بر اساس اعلام دولت عراق واردات 29 قلم محصول کشاورزی به این کشور ممنوع شده است و از تجار ایرانی در خواست می گردد با توجه به لیست اعلامی از سوی کشور عراق نسبت به بارگیری کالا های منع شده اقدام نکنند.

او با بیان اینکه اطلاع تجار از ممنوعیت های واردات به کشور عراق باعث می گردد تا فرایند صادرات دیگر کالا ها به این کشور به صورت روان انجام گردد، اضافه کرد: محصول خرما از جمله مواردی است که واردات آن به عراق، ممنوعیت دائمی دارد.

عموری توضیح داد: خیار، ذرت زرد علوفه، بادمجان، کلم، گل کلم، هویج، کنار، سیب زمینی، کاهو، سیر، کدو، فلفل، تخم مرغ، مرغ زنده، گوجه فرنگی، شلغم و چغندر بخشی از اقلامی است که کشور عراق واردات آنها را ممنوع نموده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: مرغ کامل ذبح شده، عسل، ماهی دریایی منجمد، هندوانه، خربزه، باقلای سبز، جو علوفه، گندم، گاو و گوسفند، علوفه صنعتی و شیره خرما نیز اقلام ممنوع الورود به عراق هستند .

این مقام مسئول ادامه داد: ایزوگام، کاشی سرامیک، سنگ مرمر و گرانیت، پیاز و میوه، ظروف یکبارمصرف، مصنوعات پلاستیکی، بلور و شیشه، لوله پلی اتیلن، موکت و فرش، سیمان سفید، یونولیت، گچ، خیارشور و ترشی، رب گوجه فرنگی، بیسکویت ویفر و تافی، خمیرمایه و کشمش از جمله محصولات صادراتی به کشور عراق بوده اند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دولت عراق واردات 29 محصول کشاورزی را ممنوع اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت عراق واردات 29 محصول کشاورزی را ممنوع اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید