رئیس جمهوری به کرمان می رود

به گزارش مبصر کلاس، معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه جلسه اعضای دولت و هیات رئیسه و روسای کمیسیون های مجلس هفته آینده برگزار می گردد؛ گفت: فردا رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به کرمان سفر می نمایند.

رئیس جمهوری به کرمان می رود

به گزارش مبصر کلاس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری که عصر امروز برگزار گردید، با اشاره 17 مرداد روز خبرنگار؛ گفت: دولت نگاه ویژه ای به اصحاب رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان دارد و آقای رئیس جمهور به ارتباط وزرا و مسئولان با مبصر کلاس و رسانه ها تاکید نمودند.

وی با بیان اینکه جلسه اعضای دولت؛ هیات رئیسه و روسای کمیسیون های مجلس هفته آینده برگزار می گردد؛ گفت: فردا رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به کرمان سفر می نمایند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید نمود: ما تاکید داریم که معاونان پارلمانی وزرا در جلسات مجلس شرکت نمایند. در دولت قبل حضور معاونان پارلمانی در سال اول 465 بار بوده که در این دولت هزار و هفتاد هفت بار بوده است که این نشان دهنده اهتمام دولت به تعامل با مجلس است.

حسینی با اشاره به تعامل دولت و مجلس توضیح داد: قدردانی نمایندگان مجلس از دولت، رئیس جمهور و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نشانه تعامل و ارتباط خوب دولت و مجلس است.

وی اضافه نمود: در این مدت 42 لایحه تقدیم مجلس شده که 42 درصد لوایح دولت با موضوع حل مسائل مالی بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "رئیس جمهوری به کرمان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری به کرمان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید