عرضه لپ تاپ های MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی

به گزارش مبصر کلاس، خبرنگاران، لپ تاپ های MSI Creator Z16 با ویژگی هایی متفاوت از گذشته در بازار هند عرضه شدند. این مدل لپ تاپ از پردازنده های نسل یازدهم اینتل Core i9 و Core i7، کارت گرافیک NVIDIA و صفحه نمایش لمسی 16 اینچی +Quad HD بهره می برند. بعلاوه نمایشگر این لپ تاپ دارای نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز و نسبت تصویر 16:10 است.

عرضه لپ تاپ های MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی

به گزارش مبصر کلاس، لپ تاپ های MSI Creator Z16 برای طراحان بسیار کاربردی هستند، چرا که با استفاده از فناوری رنگ واقعی یک گاموت رنگی با کیفیت ارائه می دهد. لازم به شرح است که گاموت رنگی یا طیف رنگی در واقع به تمام رنگ هایی گفته می گردد که نمایشگر قادر به بازفراوری آنهاست. این محدوده همیشه بخشی از طیف کلی رنگ های مرئی را شامل می گردد و هر چه نمایشگر لپ تاپ گستره وسیع تری از طیف مذکور را پوشش دهد، در بازفراوری رنگ ها پیروز تر بوده و تصاویر زنده تری را ارائه می نماید.

شرکت MSI به خود می بالد که لپ تاپ Creator Z16 پیشگام استفاده از صفحه کلید با نور پس زمینه است. صفحه کلید هایی که نور پس زمینه دارند، با تاباندن نور از پشت صفحه کلید به کاربر یاری می نمایند که در فضا های تاریک یا کم نور بتواند نماد های رو صفحه کلید را ببیند. علائم رو کلید ها باید نیمه شفاف باشند که امکان انتقال نور را فراهم نمایند. علاوه بر آن، صفحه کلید این لپ تاپ با یاری نرم افزار Steel Series Engine برای کلید ها رنگ های متفاوتی فراوری می نماید تا کاربر به آسانی آن ها را تشخیص دهد. به واسطه روشنایی این کلیدها، لپ تاپ به یک شیء درخشنده تبدیل می گردد.

طراحی لپ تاپ MSI Creator Z16 ترکیبی از پست مدرنیسم و قالب سنتی است. این دستگاه تا حداکثر 64 گیگابایت حافظه دارد و وب کم آن از نوع IR HD است. بعلاوه برای ارتباط با دیگر دستگاه ها، از Killer Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می نماید. لپ تاپ MSI Creator Z16 دارای مجموعه ای از پورت های ورودی و خروجی از جمله Thunderbolt 4، USB-C، USB 3.2 Gen 2 و بعلاوه Type-A است. این دستگاه تنها در رنگ خاکستری عرضه می گردد.

به این خاطر که لپ تاپ MSI Creator Z16 با دو نوع پردازنده متفاوت ارائه می گردد، دو قیمت متفاوت برای آن اعلام شده است. مدلی که به پردازنده i7 مجهز است به قیمت 240990 روپیه (تقریبا معادل 3180 دلار آمریکا) عرضه خواهد شد و مدل دوم که دارای پردازنده i9 است 257990 روپیه (تقریبا معادل 3405 دلار آمریکا) قیمت دارد. علاقه مندان می توانند هر دو مدل را به طور مستقیم به وسیله فروشگاه های برند MSI خریداری نمایند. بعلاوه خرید به وسیله فروشگاه اینترنتی Flipkart و بعضی دیگر از فروشندگان مجاز در سراسر هند امکان پذیر خواهد بود.

شرکت MSI اظهار داشته، همان طور که در خصوص آخرین سری لپ تاپ MSI Creator Z16 عمل نموده است، همچنان به ارائه محصولات یکپارچه به مصرف نمایندگان هندی ادامه خواهد داد. طبق گفته مسئولان شرکت MSI، مدل های این سری لپ تاپ، نقطه اوج کوشش شرکت برای طراحی این محصولات با ترکیبی از فناوری و زیبایی شناسی است. این شرکت امیدوار است با ارائه هر چه بیشتر محصولات مبتنی بر عملکرد در بازار، بتواند به نفوذ بالاتری در بازار پرسود هند برسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه لپ تاپ های MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه لپ تاپ های MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید