لاریجانی: صدا وسیما اخبار مجلس را درست منتشر کند

به گزارش مبصر کلاس، علی لاریجانی در جلسه علنی مجلس در پاسخ به تذکر احمد همتی که در مورد انتشار اخبار بودجه مجلس توسط صدا و سیما بود گفت: صدا و سیما باید توجه کند که اخبار را درست منتشر کند.

لاریجانی: صدا وسیما اخبار مجلس را درست منتشر کند

به گزارش مبصر کلاس، احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس در تذکری خطاب به صدا وسیما اعلام کرد: ما برای صدا و سیما بودجه تصویب می کنیم، صدا و سیما از دولت و از بیت المال بودجه دریافت می نماید، ولی اخباری که در مورد مجلس منعکس می نماید گاه گاهی خلاف واقع است.

وی اضافه نمود: شب گذشته صدا وسیما خبری منتشر کرد و چند دقیقه هم بر آن در بخش خبری مانور داد؛ خبر این بود که مجلس فقط قیمت سیگار را افزایش نداد، آیا واقعا فقط همین است؟ تذکر لازم را به صدا و سیما بدهید که اخبار را درست منتشر کند.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر همتی اعلام کرد: صدا و سیما باید توجه کند که اخبار را درست منتشر کند. مجلس در خیلی مواقع با تصمیمات خود موجب آرام شدن شرایط مالی کشور شد، مجلس هم در مورد آن موضوع مطابق قانون برنامه تصمیم گرفت، صدا و سیما باید تشویق کند که قانون برنامه حاکم است نباید اینگونه حرف بزند.

انتهی پیغام

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لاریجانی: صدا وسیما اخبار مجلس را درست منتشر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی: صدا وسیما اخبار مجلس را درست منتشر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید