مرسدس بنز ئی63 تازه، زودتر از معرفی رسمی!

به گزارش مبصر کلاس، در رابطه با شرایط پیشرانه اطلاعات رسمی وجود ندارد اما بزرگترین تغییر مرسدس ئی63 احتمالا به همین بخش مربوط می شود. انتظار می رود که خودروی نو با تپنده پلاگین هیبرید از راه برسد که البته بخش بنزینی پیشرانه 2 سیلندر کمتر از تریم های فعلی 8 سیلندر داشته باشد.

مرسدس بنز ئی63 تازه، زودتر از معرفی رسمی!

مبصر کلاس - آ ام گ ئی63 یکی از مهمترین خودروهای مرسدس بنز در گروه محصولات پرفورمنس است که طرفداران زیادی را نیز همراه خود دارد. اکنون رندر نسخه تازه مرسدس ئی63 منتشر شده که تغییرات احتمالی این مدل را به نمایش گذاشته است.

هر چند رندرها منبع قابل اعتمادی برای صحبت درباره یک محصول تازه نیستند اما چون منتشر کننده رندر تازه مرسدس بنز ئی63، سابقه موفقی در این زمینه داشته و درصد بالایی از پیش بینی هایش درست بوده است.

در تصاویر قسمت دماغه، همچنان حضور جلوپنجره سراسری را مشاهده می کنیم که با عناصر کرومی بر مجذوب کنندهیت کار افزوده شده است. سپر اصلی جلو نیز طراحی کاملا اسپرت دارد و در مقایسه با مدل فعلی جزئیات اسپرت بیشتری دارد. دو ورودی هوای بزرگ در طرفین سپر یکپارچه جلو جانمایی شده است.

در قسمت عقب نیز یک دیفیوزر حرفه ای با خروجی دوقلو اگزوز در طرفین آن مشاهده می شود و در بخش کناری سپر عقب نیز دو کانال C شکل اضافه شده است.

در رابطه با شرایط پیشرانه اطلاعات رسمی وجود ندارد اما بزرگترین تغییر مرسدس ئی63 احتمالا به همین بخش مربوط می شود. انتظار می رود که خودروی تازه با تپنده پلاگین هیبرید از راه برسد که البته بخش بنزینی پیشرانه 2 سیلندر کمتر از تریم های فعلی 8 سیلندر داشته باشد.

بدین ترتیب حضور موتور 3 لیتری 6 سیلندر توربوشارژ با کد ام256 برای این مرسدس تازه انتظار می رود که با یک موتور الکتریکی هماهنگ شده تا سیستم پلاگین هیبرید را شکل دهد.

مرسدس بنز ئی63 تازه

میزان خروجی نیز حدود 700 اسب بخار و گشتاور 1193 نیوتن متر پیش بینی می شود. در مقایسه با مدل فعلی ئی63 که 603 اسب بخار خروجی و 849 نیوتن متر گشتاور دارد، شاهد افزایشی چشمگیر در عملکرد پیشرانه خواهیم بود و جالب آنکه ئی63 فعلی این از تپنده 4 لیتری 8 سیلندر استفاده می کند. به عبارت دیگر ارزش حضور موتور الکتریکی در یک خودرو و جابجایی چشمگیر آمار مربوط به پیشرانه را به خوبی می توان در این مثال درک کرد.

متاسفانه رندرهای موجود، جزئیاتی از داخل مرسدس ئی63 نسل تازه در اختیار ما قرار نداده اند اما قطعا باید منتظر ام باکس سوپراسکرین مجذوب کننده مرسدس بنز باشیم. یعنی 3 نمایشگر در کنسول اصلی جلو و آخرین نسخه از نرم افزار اختصاصی ام باکس.

برای تایید این اطلاعات و معین شدن جزئیات ئی-کلاس تازه مرسدس باید چند ماهی منتظر بمانیم.

منبع: عصر ایران

به "مرسدس بنز ئی63 تازه، زودتر از معرفی رسمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرسدس بنز ئی63 تازه، زودتر از معرفی رسمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید