پایداری خوزستان در برابر سیل باید افزایش یابد

به گزارش مبصر کلاس، استاندار خوزستان گفت: اقدامات زیرساختی و کارهای علمی در دست انجام است تا در صورت بروز شرایط مشابه در آینده پایداری استان خوزستان در برابر سیل افزایش یابد.

پایداری خوزستان در برابر سیل باید افزایش یابد

به گزارش مهر، استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده گفت: باید کوشش کنیم شرایط زندگی در مناطق سیل زده به روال عادی برگردد. همچنین مزارع آسیب دیده برای کشت تابستانه آماده سازی گردد و این امر با کوشش کمیته های این قرارگاه می تواند تسریع گردد.

شریعتی اضافه کرد: در عین کوشش برای عادی سازی شرایط برای سیل زدگان تاکید می کنم که موضوع سیل برای ما مسئولان تبدیل به امر عادی نگردد و برطرف رنج ها، سختی ها و آلام سیل زدگان جزو اولویت های کاری ما باشد.

استاندار خوزستان شرح داد: مرحله بحران سپری شده است اما مسائل و پیامدهای آن همچنان ادامه دارد و ما باید همه توان و همت خود را برای حل مسائل سیل زدگان اختصاص دهیم تا روند عادی شدن شرایط تسریع یابد.

شریعتی تاکید نمود: جلسات قرارگاه بازسازی هفتگی برگزار گردد و کمیته ها دو بار در هفته جلسه داشته باشند و از مناطق درگیر شرایط بعد از سیل بازدید میدانی و تصمیمات عملیاتی اتخاذ نمایند.

استاندار خوزستان توضیح داد: دولت متعهد به جبران خسارت ها هست و جای نگرانی نیست و اولویت اول استان حل مسائل پساسیل است.

شریعتی بیان نمود: البته اقدامات زیرساختی و کارهای علمی نیز در دست انجام است تا در صورت بروز شرایط مشابه در آینده پایداری استان در برابر سیل افزایش یابد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: موضوع کسب اطلاعات دقیق نباید دلیلی بر تأخیر در تصمیم گیری ها گردد و ضروری است یک تعادلی میان سرعت و دقت در اقدامات ایجاد گردد.

شریعتی تاکید نمود: در هفته آینده کمیته ها اعلام نمایند کدام یک از تصمیمات شأن اجرایی شده و تا چه حد پیشرفت داشته اند همچنین کمیته خیران برای یکپارچه سازی و انسجام یاری ها به ریاست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع انسانی تشکیل گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پایداری خوزستان در برابر سیل باید افزایش یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایداری خوزستان در برابر سیل باید افزایش یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید