پایگاه آموزش های الکترونیک دانشگاهی فردا، 27 فروردین آغاز به فعالیت می نماید

به گزارش مبصر کلاس، پایگاه تخصصی آموزش های الکترونیک وزارت علوم، با هدف اطلاع رسانی و تعامل بهتر با دانشگاه ها و متخصصان، اساتید و دانشجویان راه اندازی می گردد.

پایگاه آموزش های الکترونیک دانشگاهی فردا، 27 فروردین آغاز به فعالیت می نماید

به گزارش گروه دانشگاه مبصر کلاس به نقل از وزارت علوم، پایگاه تخصصی آموزش های الکترونیک وزارت علوم، با هدف اطلاع رسانی و تعامل بهتر با دانشگاه ها و متخصصان، اساتید و دانشجویان و نیز در جهت گردآوری و تجمیع داده ها و اطلاعات مورد احتیاج فعالان دانشگاهی کشور در حوزه آموزش های الکترونیک، راه اندازی می گردد.

این وبگاه در شرایط توقف فعالیت های حضوری آموزشی در پی شیوع بیماری کووید -19 با راهنمایی معاونت آموزشی وزارت علوم و با همت کارگروه تخصصی آموزش های الکترونیکی ایجاد و شروع به فعالیت کرد.

وبگاه یادشده می تواند به عنوان راهنمای عمل همه فعالان دانشگاهی از جمله معاونان و مدیران آموزشی، استادان و دانشجویان قرار گیرد و به عنوان بانک جامع دستورالعمل ها، مقررات، توصیه ها و آموزش های مرتبط، محل رجوع مخاطبان باشد.

بانک های اطلاعاتی متعددی از جمله معرفی کارگروه تخصصی آموزش های الکترونیکی، توصیه های مهم در حوزه آموزش های الکترونیکی، قوانین و مقررات در آموزش های الکترونیکی، اخبار و رویدادها، کارگاه های آموزشی، دستورالعمل های ابلاغی پرسش وپاسخو های متداول در این وبگاه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

همچنین تلاش شده است این وبگاه در حالتی تعاملی بتواند جوابگوی احتیاج های کاربران دانشگاهی در حوزه تسهیل، تسریع و فراگیری آموزش های الکترونیک در آموزش عالی باشد.

لازم به ذکر است این پایگاه اطلاعاتی در ساعت 11:30 صبح روز چهارشنبه 27 فروردین ماه 1399 به طور رسمی گشایش می یابد و در صفحه نخست وبگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پایگاه آموزش های الکترونیک دانشگاهی فردا، 27 فروردین آغاز به فعالیت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه آموزش های الکترونیک دانشگاهی فردا، 27 فروردین آغاز به فعالیت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید