پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به هزار و 366 مددجوی زنجانی

به گزارش مبصر کلاس، صفری گفت:در 6 ماه نخست سال جاری هزار و 366 مددجوی زنجانی از یاری هزینه اجاره بهاء و تسهیلات ودیعه مسکن کمیته امداد استان زنجان بهره مند شده اند.

پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به هزار و 366 مددجوی زنجانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های مبصر کلاس از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اقدامات این نهاد در تأمین هزینه های ودیعه مسکن و اجاره بهای مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: در 6 ماه نخست سال جاری قریب به یک میلیارد و 900 میلیون تومان در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض به هزار و 366 خانوار تحت حمایت این نهاد در استان زنجان پرداخت شده است.

او با تأکید بر اینکه تأمین هزینه ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت های کاری این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانوار های مددجویان است، اضافه نمود: با مشارکت خیران نیک اندیش، نیکوکار و ولایی استان زنجان و با ارائه بسته های حمایتی این نهاد همیشه تعدادی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شده و یکی از دغدغه های اصلی کمیته امداد در این زمینه رفع می گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه این نهاد همیشه در کوشش برای ایجاد یک الگوی مناسب در حوزه تأمین مسکن مددجویان است، گفت: امیدواریم با همکاری آحاد جامعه، نیکوکاران، خیران مسکن ساز و سایر سازمان ها و نهاد های خدمت رسان، گام های اساسی در کاهش بخشی از مسائل حوزه مسکن نیازمندان برداریم.

او اضافه نمود: مردم می توانند با شماره گیری تلفن نیکوکاری 33116 در برنامه های این نهاد مشارکت نمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به هزار و 366 مددجوی زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت یاری هزینه اجاره مسکن به هزار و 366 مددجوی زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید