پیشرفت 80 درصدی پل سیدجمال الدین خرمدره، با تمام توان درحال تکمیل پروژه هستیم

به گزارش مبصر کلاس، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری استان زنجان گفت:درتلاشیم تاپروژه زیرگذر پل سیدجمال الدین خرمدره هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

پیشرفت 80 درصدی پل سیدجمال الدین خرمدره، با تمام توان درحال تکمیل پروژه هستیم

اسکندری درخصوص آخرین شرایط احداث پل سیدجمال الدین خرمدره، گفت: عملیات ساخت این پل از سال 1394آغاز شده است و در حال حاضر کوشش داریم تا با تکمیل آن عبور و مرور در محور مربوطه را بهبود ببخشیم.

او پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح سیدجمال الدین خرمدره را 80 درصد مطرح کرد و اضافه کرد: در کوششیم تا بخش زیرگذر این تقاطع در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد و اقداماتی نظیر تعریض طرفین در قسمت رویی پل نیز در فاز های بعدی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه کمبود اعتبار موجب کند شدن فرایند اجرای این پروژه شده است، گفت: تا به امروز چیزی حدود 6 میلیارد تومان برای ساخت پل سیدجمال الدین هزینه شده و برای تکمیل و فعالیت هایی مثل آسفالت و اجرای بیس نیز حدود 5 میلیارد تومان دیگر احتیاج است.

اسکندری با اشاره به اینکه پیش از این 2 میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پل پیش بینی شده بود، اضافه کرد: افزایش قیمت ها هزینه ساخت را بالا برده است.

او ادامه داد: بودجه مورد احتیاج برای احداث این پل از محل اعتبارات ملی تأمین می گردد.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه این محور از نقاط حادثه خیز بود، گفت: این پل در تقاطع کمربندی خروجی خرمدره به سمت اتوبان احداث شده و بهره برداری از آن به ارتقای ایمنی عبور و مرور این محور یاری خواهد نمود.

اسکندری ادامه داد: در سال 1399، 87 نقطه حادثه خیز در محور های مواصلاتی استان زنجان شناسایی شد که مدارک لازم برای تصویب و أخذ اعتبارات جهت بهسازی، این نقاط به مراجع ذی ربط ارسال شده است.

او اضافه کرد: بهسازی 10 نقطه مستعد تصادف در دستور کار قرار گرفته که پروژه هایی در این خصوص در دست اقدام بوده و تقاطع غیرهمسطح جمال الدین نیز یکی از این پروژه ها به شمار می رود.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان احداث تقاطع غیرهمسطح روستای عمیدآباد، تعریض و بهسازی محور نورین در شریف آباد، تعریض و بهسازی خروجی صائین قلعه و تعریض و بهسازی خروجی قیدار به حصار را از مهمترین پروژه های در دست اقدام برای برطرف نقاط پرحادثه برشمرد و گفت: عملیات بهسازی محورهای مواصلاتی روستای کوشکن به اتمام رسیده است.

این مسئول ادامه داد: تعریض و بهسازی سه راهی سجاس و ورودی شهر زرین رود در شهرستان خدابنده و تعریض و بهسازی محور روستایی کرسف به سهرود نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

مبصر کلاس زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیشرفت 80 درصدی پل سیدجمال الدین خرمدره، با تمام توان درحال تکمیل پروژه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 80 درصدی پل سیدجمال الدین خرمدره، با تمام توان درحال تکمیل پروژه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید