سامسونگ روی موفقیت گلکسی اس 10 حساب ویژه ای باز نموده است

به گزارش مبصر کلاس، مدتی قبل، سامسونگ مدل اولیه گوشی تاشو خود را نمایش داد و قرار است در اوایل سال آینده میلادی مدل نهایی آن رسما معرفی گردد. همچنین قرار است از دهمین نسل از گوشی های گلکسی اس تحت عنوان گلکسی اس 10 پرده برداری گردد؛ گوشی هوشمندی که ظاهرا از نمایشگر بسیار کم حاشیه بهره می برد و به جای بریدگی فوقانی، دوربین سلفی در یک حفره کوچک قرار می گیرد.

سامسونگ روی موفقیت گلکسی اس 10 حساب ویژه ای باز نموده است

هر دوی این موارد بسیار هیجان انگیز هستند ولی دلیل اصلی ارائه این نوآوری ها، به گزارش یکی از روزنامه های کره ای، به مسائل بخش موبایل سامسونگ برمی گردد. دی جی کوه، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ، به دنبال راه چارهی برای تغییر وضعیت بخش موبایل این کمپانی است. در غیر این صورت، این قسمت از کمپانی وارد روند نزولی خود می گردد و احتمالا کوه هم شغلش را از دست خواهد داد. روزنامه Korea Herald به نقل از یک منبع مطلع می گوید که کوه به خاطر ضعف گوشی های سامسونگ در مقایسه با دیگر رقبا تحت انتقادهای شدیدی قرار گرفته است.

طبق گزارش مالی مربوط به سه ماهه سوم سال 2018، بخش موبایل این کمپانی کمتر از 2 میلیارد دلار سود عملیاتی را به ارمغان آورده است؛ این یعنی شاهد کاهش 30 درصدی نسبت به سه ماهه قبلی و کاهش 10 درصدی نسبت به عملکرد سالانه این بخش از سامسونگ هستیم. یکی دیگر از کارمندان این کمپانی می گوید: سیستم تصمیم گیری های غیرقابل انعطاف مهم ترین مشکل بخش موبایل این شرکت است که باعث شده ایده ها و راه چاره های نوآورانه خیلی دیر و به سختی عملی شوند.

گوشی های سامسونگ که زمانی در بازار کشور هند حرف اول را می زدند، حالا مدتی است که جای خود را به گوشی های شیائومی داده اند. در کشور چین که یکی دیگر از بزرگ ترین بازارهای گوشی های هوشمند محسوب می گردد، سهم بازار گوشی های سامسونگ کمتر از یک درصد است.

امیدواریم که وضعیت سامسونگ هرچه زودتر پیدا کند، وگرنه این شرکت هم به سرنوشت نوکیا دچار می گردد؛ شرکت بزرگی که روزی روزگاری حرف اول را در صنعت گوشی ها می زد ولی خیلی زود موقعیت خود را از دست داد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ روی موفقیت گلکسی اس 10 حساب ویژه ای باز نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ روی موفقیت گلکسی اس 10 حساب ویژه ای باز نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید