عکس های باشکوهترین شیر نر دنیا ! ، واقعا دیدنی

به گزارش مبصر کلاس، یک شیر سفید در استان آزاد آفریقای جنوبی زندگی می نماید که به علت رنگ منحصربفرد و یال های زیبایش توجهات را به خود جلب نموده است.

عکس های باشکوهترین شیر نر دنیا ! ، واقعا دیدنی

اخیرا تصاویری از زیباترین شیر دنیا منتشر شده است. زیباترین شیر دنیا در افریقای جنوبی زندگی میکند. زیباترین شیر دنیا دارای یال های منحصر به فردی است. این شیر دارای زیباترین یال های دنیا است. در ادامه تصاویری از زیباترین شیر دنیا را می بینیم.

یک شیر سفید در استان آزاد آفریقای جنوبی زندگی می نماید که به علت رنگ منحصربفرد و یال های زیبایش توجهات را به خود جلب نموده است.

این تصاویر در استان آزاد آفریقای جنوبی به وسیله کارگردان و عکاس بریتانیایی سایمون نیدهام (55 ساله) گرفته شده است.

در عکس های گرفته شده شیر نر غرش می نماید، به دوربین نگاه می نماید و روی زمین می خوابد.سایمون از دوربین بدون آینه کانن R5 برای گرفتن این تصاویر از فاصله سه متری استفاده کرد.

سفیدگرایی یا لیوسیسم وضعیتی در جانوران است که در آن رنگدانه های پوست کم است. بر خلاف آلبینیسم، این پدیده به علت کاهش در همه رنگدانه های پوست به وجود می آید و نه تنها ملانین. سفیدگرایی ممکن است در دو حالت سراسر بدن یا بخشی از بدن رخ دهد. از تفاوت های برجسته زالی (آلبینیسم) با سفیدگرایی (لیوسیسم) سراسری، در رنگ چشم آنهاست که در زالی، رنگ چشم ها به طور غیرعادی قرمز و روشن هستند.

منبع:طلا

منبع: رکنا

به "عکس های باشکوهترین شیر نر دنیا ! ، واقعا دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های باشکوهترین شیر نر دنیا ! ، واقعا دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید