بهداشت دهان و دندان

5 راه چاره برای از بین بردن بوی بد سیر

سیر سرشار از آنتی بیوتیک است و به دلیل خواص دارویی بسیاری که دارد در ساخت بعضی داروها نیز به کار می رود.

30 فروردین 1402

5 علت برای مصرف روزانه پیاز

درست است که همه سبزیجات برای سلامتی ما مفیدند اما بعضی از آن ها مانند پیاز مزایایی ویژه تر دارند. پیاز به طور کلی برای قلب، استخوان و روده ها مفید است.

26 تیر 1401

خونریزی لثه حین مسواک زدن

وقتی شما لثه های سالمی داشته باشید و با روش صحیحی مسواک بزنید، لثه هایتان خون ریزی نمی کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که در صورت خون ریزی هنگام مسواک کردن یا لثه های شما دچار بیماری شده اند یا اینکه مهارت لازم برای مسواک کردن را ندارید. در هر حال،...

23 تیر 1401

هشت خاصیت آنتی اکسیدانی آلوئه ورا

آلوئه ورا یک گیاه محبوب دارویی است که برای هزاران سال برای درمان جراحات پوست، مانند سوختگی ها و زخم ها از آن استفاده شده است.با این حال خواص درمانی دیگر این گیاه به علت وجود آنتی اکسیدان هایی که در خود دارد، شاید هنوز به طور کامل شناخته شده نباشد:

22 بهمن 1400

محبوب ترین مقاصد برای درمان های پزشکی کدامند؟

گردشگری پزشکی، شاخه ای از گردشگری مرتبط با سلامت است که افراد به کشور های پیشرفته که تخصصی شناخته شده در زمینه پزشکی دارند، برای درمان بیماری خود سفر می کنند.

20 بهمن 1400

کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی چگونه است؟

در اینجا شما را با امکانات کمک های اولیه و خدمات پزشکی در بوم گردی آشنا میکنیم.

20 دی 1400

طرز تهیه کوردن بلو فست فود فرانسوی به 2 روش

کوردن بلو فست فودی فرانسوی است که مرغ یا گوشت، ژامبون و پنیر زرد ورقه ای از مواد اصلی آن هستند. این فست فود را می توانید در منزل تهیه کنید و با انواع سس سرو کنید.

11 تیر 1400

دهانشویه گیاهی از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد خبرنگاران

فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان به منظور بهبود سطح سلامت و بهداشت دهان و دندان، اقدام به تولید دهانشویه گیاهی همه کاره هربکس کردند.

31 فروردین 1400

شروع فعالیت 33 پایگاه سنجش نوآموزان در هرمزگان

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 33 پایگاه اولیه، سیار و تخصصی برای سنجش نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در استان شروع به کار کرد.

27 شهریور 1399

یوونتوس- ناپولی؛ مچ اندازی بزرگان

یوونتوس و ناپولی، هر 2 برای رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) کوتاه نمی آیند و آماده برگزاری یک نبرد بزرگ هستند.

4 فروردین 1399

فلسفه کهنسالی: آیا پیری دورانی پر از اتفاقات خوب است؟

بشر در هیچ دوره ای از تاریخ به اندازۀ امروز سالخورده نبوده است. پیری واقعیتی است که هنوز بیشتر ما آمادۀ رویارویی با آن نیستیم. البته فراوانند نویسندگان خوشحالی که می گویند زندگی در دوران پیری آرامش بیشتری دارد و نباید دربارۀ این دوران افکار منفی بافت....

14 بهمن 1398

زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی اعلام شد

زمان ثبت نام آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال 1399 اعلام شد.

13 بهمن 1398

پرسپولیس قهرمان، خاطره شد؟

نفت مسجد سلیمان با مهدی تارتار به تیم محترمی تبدیل شده است. اگر فقط تک گل علیرضا علیزاده مهاجم نفت را دیده اید و گمان می کنید که آنها به صورت اتفاقی روی یک ضربه ایستگاهی گل زده اند اشتباه می کنید.

21 دی 1398

با کمپین Who is Hussain آشنا شوید

مجله مهر: Who is Hussainعبارتی است که وقتی آن را به زبان خودمان ترجمه می کنیم برای بسیاری از ما یادآور شعر محتشم است روی کتیبه های محرمی، کتیبه هایی که مدام توی کوچه پس کوچه های شهرمان این عبارت را فریاد می زنند که این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟امام حسین(ع)...

8 آذر 1398